Gå til innhold

råd til nyeste 3d-kort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser at de nyeste og dyreste skjermkortene går som varmt hvetebrød i butikkene, og dette skjønner jeg ingenting av.. Hvor faen får alle pengene fra? jobber alle på rimi liksom? skjønner faen ikke at folk har råd til å oppgradere Pc'en generelt hele tiden jeg ass.-.. puh

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Prioritering...

mye snakk om prioriteringer her ja! En standard tur på byn en fredag/lørdag kveld koster jo fort 800-1000kr.. er jo bare snakk om en 3-4helger der en holder seg hjemme eller finner på noe annet enn å dra ut så har man spart opp..

Skrevet

216 for 8 cider på vors

50 for chips og snacks på vors

50 for inngang på utested

100 for taxi til byn

165 for drikke på byn

50 for mat etter byn

100 for taxi hjem fra byn

:wow:

Skrevet
Ossen i h**** får noen råd til å bruke 800 kroner på byen vær helg?? Da må man være i fast jobb, eller dritunge som får alt...

Prioritering som alt annet :yes:

Skrevet

Jeg jobber fulltid (4 år nå i vår), og har jo råd til å kjøpe X800 (som jeg har lyst på), men føler ikke jeg trenger å oppgradere enda. Vil ha X800XT og gidder ikke å blåse 5 høvdinger på et skjermkort, hvis jeg kan vente og få det litt billigere. 9800 kortet mitt klarer brasene helt fint enda. Kjøpte ny CPU istedet, overklokka den, for å skvise litt mer ytelse ut av systemet (kjører P4-2.8C på 3.5, byttet fra en P4-2.4B).

Skrevet

Jeg er en av de som kjøpte X800Pro (hw.no's første bruker over 10k 3dMark03) og, ja, det handler om prioritering...

Går blakk en hel mnd nå fordi jeg hadde SÅ lyst til å kassere mitt GF4 Ti4400.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...