Gå til innhold

X800pro på denne pcen nå ;0)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

driverne til skjermkortet lastes jo ikke før han kommer inn i windows uansett, så er det fucked i begynnelsen, så er kortet fucked.

Skrevet

Enig i det, men jeg får muskel smerter av å tenke på det, så jeg ville ikke være bøddelen her (skrev tidligere at jeg var sikker på det var brent), og nå som de ikke har kortet inne en gang :cry: , det får være en liten trøst at du har 9800pro fortsatt :thumbup:

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet
Hvorfor kan dette ha skjedd, defekt skjermkort helt fra det var sendt fra fabrikken?

jupp

Skrevet

Mulig han sure gubben på post huset har tukkla med kortet ditt fordi du prøvde å få ut pakken før 19 ;) , du får nytt på garantien!, nytter lite å bli forbanna.

Skrevet
Mulig han sure gubben på post huset har tukkla med kortet ditt fordi du prøvde å få ut pakken før 19 ;) , du får nytt på garantien!, nytter lite å bli forbanna.

LOL, vi kødda med akkurat det samme :p

Men jaja :(

Skrevet

Skikkelig surt d der Kasp, men du har vertfall d andre skjermkortet å støtte deg når du venter på å få nytt da....

Har fått noen nye FarCry screenies av simalarion.

Må bare si, fyttikatta for en vakker grafikk nok en gang.... Skal bli spennende når

Doom 3 og HL 2 kommer da :dribble:

Skrevet

har du fått kortet ditt?

Kom med litt resultater fra spill og lignende også da!

Forresten hva slags maskinvare har du?

Skrevet

Savner et visst bilde som simalarion skulle ta av sekken sin når dama kom hjem.... :laugh:

kirjogra: ja sleng opp noen resultater.... :w00t:

Skrevet (endret)

Kasp om du ikke har gitt opp så se på linken under, Gigabyte har et seriøst problem med X800.

Vet ikke om du har prøvd kortet i en annen Pc?

Sapphire Tech X800-Pro Retail. Here are some of the symptoms:

First boot with drivers typically fail and cause a fatal error and VGA mode is enabled

Once Fast Writes and Sideband Addressing are disabled, the card will actually install properly

Games tend to crash after 1 hour of play

Once a 3D game is played, if another is run after the first application, the computer will freeze

Artifacts in a wide variety of games are noticed (especially Battlefield Vietnam)

General instability even if no 3D apps are run

This could be a serious showstopper for the user that just bought a new X800-Pro and have an Athlon 64 based Gigabyte motherboard. Oddly enough, the X800-Pro works fine on other Gigabyte boards, such as the Athlon XP based GA-K7N400 Pro 2. Also, the X800-Pro works perfectly fine with other Athlon 64 based boards, such as the Asus K8V-Deluxe.

http://www.rage3d.com/board/showthread.php...gabyte+and+x800

Endret av Robin B
Skrevet

Prøver det i en annen pc nå, der er det nesten ingen artifacts i windows og det er stabilt.......

Da kjøper jeg bare nytt HK :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...