Gå til innhold

Skal kjøpe meg båt til sommerferien!!!


Anbefalte innlegg

Hallo

 

Jeg har nå tenkt å kjøpe meg båt til sommeren.. Jeg SKAL ha båt til sommeren.. Så nå skal jeg fyre til med et godt kjøp håper jeg.. Jeg har ikke bestemt meg enda, men skal ihvertfall ha en speedbåt fra 10-20 fot ca. Pris skal være ca fra 10000-40000.. Den skal være i god stand.. Hk skal være så mye som mulig

Så nå lurte jeg på om noen av dere vet om noen gode sider for brukt båt, gode sider for tips om hvordan man skal behandle en båt, sjøvettsregler osv osv.. Jeg har titett litt på finn.no, men jeg finner ikke noen båter som jeg liker.. eller en og det er denne: http://www.finn.no/finn/boat/object?id=372...1&pos=376&rub=7 Er ikke sikker på om jeg skal kjøpe denne.. Trenger flere å velge mellom.. Så det hadde vært fint om dere hadde kommet med gode sider for bruktbåt, gode sider for tips om hvordan man skal behandle en båt, sjøvettsregler osv osv.

 

Jeg sier bare tusen, tusen takk for all hjelp på forhånd!! :D

 

Mvh

 

Ostebu :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å gjøre gode kjøp rett før sommeren. Det er ikke tiden til å kjøpe båt, men du må vel ha til sommeren.

 

Det du må se på når du handler brukt båt er skader i skroget. Disse må sparkles. Roser i glassfiberen er ikke farlig.

Motor som er overhalt hvert år er et pluss.

 

Dette ser ut som en fin speed båt.

 

Spør redningsselskapet om sjøvettreglene. Årlig vedlikehold er å stoffe, vaske og polere båten. Motoren må kjøres i ferskvann og smøres inn.

 

edit: linken fungerer ikke

Endret av dassen
Lenke til kommentar
Har du noen ønsker? Skal den være åpen, lukket? Alt vi har fått vite er at den ikke skal være speedbåt. Hva skal den brukes til? Fiske, transport, badebåt?

Jeg har faktisk snakke med han fyren som selger den speedbåten du linket til og han skulle kontakte meg visst den ikke ble solgt nå i helgen.

Båten skal være åpen slik som den og ha god motor, være i god stand, ha en motor på 30-60 hk eller mer :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...