Gå til innhold

Splinter Cell: Pandora Tomorrow til E700?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra inpoc.no:

 

Tom Clancys Splinter Cell® Pandora Tomorrow fungerer på: Nokia 3300, Nokia 5100, Nokia 6100, Nokia 3650, Nokia 6600, Nokia 3100, Nokia N-Gage, Nokia 7650, Nokia 3200, Nokia 3510 i, Nokia 6200, Nokia 6610, Nokia 6800, Nokia 7210, Nokia 7250, Nokia 7250 i, Nokia 7200, Sony Ericsson T610, Sony Ericsson Z600

 

Det står listet en haug med flere mobiler på gameloft.com...

 

Er det mulig å laste ned versjonen til f.eks T630 og få den til å virke på E700?

Java er jo java... ikke sant? :hmm:

Lenke til kommentar

Java er ikke bare java, det finnes forskjellige typer java og skjermene til forskjellige mobiltelefoner kan ha forskjellig størrelse..E700 har en ganske treg java så det er ikke sikkert de spillene ville virket noe særlig bra på den,de fleste mobilene som er listet opp er nokiaer som jeg tror har endel raskere javba enn E700... Du kan jo sikkert prøve hvis du vil :p Eller sende en mail til inpoc og spørre om det vil virke.

Lenke til kommentar

Jeg beklager, hadde ikke lest nøye nok gjennom reglene. Dessuten var jeg rimelig desperat, skal på ferie rimelig snart og alt.

 

Men ihvertfall, spørsmålet mitt er det samme: Fungerer Splinter Cell: Pandora Tomorrow på E700, hvis jeg finner en utgave som støtter skjerm på 128*160 pixels? De selger en versjon til T630 på gameloft.com, vil den fungere?

 

Igjen, beklager, det skal ikke gjenta seg.

Lenke til kommentar

Jeg holdt på med noe tilsvarende for littsiden og da slet samsung å godta jar filene, men jad tok den. Er visst hvordan de er lagt ut.

Du må nok bøye deg i støve å innse at det ikke funker...

 

Ellers så vil jeg tilføye at jeg er pissed på Delta og Zodiak, indre displayet sprakk på tvers etter å ha lukke flippdekselet og de mener at det ikke er garanti og skjermen koster 2700,- plus moms å fikse.!

Lenke til kommentar

@ Wabby: Om du mener dette er en produksjonsfeil, så må du jo bestride at det er en støtskade. Noe som kan være veldig lurt, er å ta kontakt med samsungs norgesavdeling, de har for meg bekreftet at i tvilstilfeller, så lar de kunden komme tvilen tilgode..kan være verdt et forsøk.

 

Kjøpsloven dekker produksjonsfeil, og en sprekk i dekselet bare av seg selv er nettopp dette..bare synd det er vanskelig å bevise.

Lenke til kommentar

Slik jeg har fortstått det så er E700 kongen i inkompatibel når det gjelder Java. Har holdt på en stund for å få MSN til å fungere på min men det fungerer over hode ikke.

 

Jeg skal hente ut datakabelen på posten i dag og jeg har lastet ned et par versjoner Splinter Cell som jeg skal prøve å overføre.

 

BTW: Hvordan er egentlig med å laste ned java spill fra internett for så å overføre det til telefonen, regnes det som piratkopiering?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...