Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
f*en. 40gb harddisken min fungerer ikke lenger. har en 15gb som jeg kan bruke, men det blir litt lite. ingen her som har en ~40gb harddisk de vil selge?

Jeg har en 1,5 GB som du kanskje kunne få. Tips: hvis du kjøper ny disk, koster 80 GB ide bare ca 100kr mer enn 40GB...

 

EDIT: Trenger du mer enn 19GB til å styre lampene på rommet?

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
temp inne i kleskapet mener du? vet ikke jeg. ville tippe romtemperatur (~21'C) da det ikke er noe som generer varme inni der :p. blir jo annerledes når jeg setter PCen inni der, for dørene skal være lukket. håper det går bra

Tipper det blir tørkeskap etterhvert :p

sikkert en fin kombo det da ... kan han tørke klesvasken samtidig :p

Kunne ha droppet tørketrommel da, bare henge klærne våte inn i skapet. Husk å isolere gulvet i skapet slik at vannet ikke forårsaker råte :wee:

Lenke til kommentar

jaja. den parfymeflasken var nok ikke heeelt rett, så den dropper jeg. tok istedet å knuste et lite vindu (som skulle hives :p), fikk noen passe små glassbiter da.

 

har vært kjipt vær hele helgen, men nå ser det ut til å lysne litt. tror jeg tar meg en tur ut, fortsetter på PCen senere i kveld antagelig.

Lenke til kommentar

Takk diablito og pcgutten :)

 

Fikk planslipt kjøleribben, lagt på AC5, og satt alt sammen. Leste av temperaturen i BIOS...CPU lå på 61'C med lokket på. Men, temperatursensoren ligger ikke inntil core...den stikker opp av hovedkortet og legger seg inntil kjøleribben :p. Jeg satte derfor inn en 80mm vifte, og nå ligger tempen nede i 36'C.

 

Så et spørsmål: Skal jeg bruke Windows Server 2003, eller Linux? Hvordan er stemmegjennkjenning i Linux? I Windows er jo dette enkelt som en lek, og fungerer greit nok også...liker bare ikke tanken på at dette OSet styrer lyset på rommet mitt :p

Lenke til kommentar

Gå for Linux vil nå jeg si..

Windows Server 2003 krever litt guffe, spesielt endel ram. Du kan jo prøve, men jeg tviler på at det vil gå spesielt bra. Spørs jo selvfølgelig hva du skal gjøre, og det høres jo ikke akkurat ut som det er store greiene..

 

Artig prosjekt dette. Aldri sett en pc i et kleskap før! :p

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

ops, glemte å gi tilbakemelding til surbz00r

 

takk for tilbudet surbz00r, men disken fungerer igjen nå..måtte bare oppdatere BIOS (står skrevet i ett innlegg lengre opp). at den er 40gb er jo greit, kan lagre diverse ting på den, kanskje litt backup osv osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...