Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

trangt nei, passer akkurat :p HDDene sitter så fast de kan, kan røske og dra så mye jeg vil uten at de faller ut. de sitter litt skjevt ja, det er pga en feil jeg gjorde, som jeg ikke gidder rette :nei:

 

nå skal jeg bare installere alt, sette den inn i skapet, og ta resten via remote desktop :p

Lenke til kommentar
temp inne i kleskapet mener du? vet ikke jeg. ville tippe romtemperatur (~21'C) da det ikke er noe som generer varme inni der :p. blir jo annerledes når jeg setter PCen inni der, for dørene skal være lukket. håper det går bra

Tipper det blir tørkeskap etterhvert :p

sikkert en fin kombo det da ... kan han tørke klesvasken samtidig :p

Lenke til kommentar
Det var jo en rask mod! Åssen tykk plate brukte du?? Sorry hvis det stod :blush:

Skal lage noe liknende selv, begynner med tegninger i dag. Hvar det hodet du brukte til planlegging he he :laugh:

pleier å bruke hodet når jeg planlegger ja..sikkert ikke så uvanlig det :p

om du mente at jeg ikke brukte noen skisse som jeg kunne holde i handen, så ja. ble litt skjevt ja, men det gjør absolutt ingenting..skal helst aldri måtte se den igjen når den først er montert.

 

platene er 22mm tykke tror jeg..brukte bare det materiale jeg fant, i dette tilfelle noe naboene skulle hive :)

 

har nå fått satt opp et slags stativ i kleskapet, men ikke koblet til selve PCen pga ledninger. har lagt inn stikkontakt i skapet, så strøm er i boks. mangler bare nettverkskabel og lyd.

 

kommer snart en oppdatering, kanskje i løpet av morgendagen

 

off-topic: noen som var på Paul McCartney konserten i dag eller?

Lenke til kommentar

Trenger litt råd her. PCen bråkte en del, så jeg åpnet den opp og gikk gjennom vifter/HDDer for å se hva som lagde all lyden. Den lille viften (40mm) til CPUen var synderen, kom jeg fremt til. Om jeg stopper den, lager PCen nesten ingen lyd.

 

Kan jeg fjerne denne viften, eller vil CPUen svi seg da? Kan gjerne planslipe og legge på AC5.

 

Her er et bildet av kjøleribben

hardware_montert.jpg

Endret av iver89
Lenke til kommentar

Tusen takk, alltid hyggelig med slike kommentarer :D

 

For å plansipe kjøleribben trenger jeg en glassbit med 4,5cm bredde eller mindre. Fant en flaske Ralph Lauren parfyme på rommet til søsteren min :p, kan den brukes? Den ser ganske rett ut, la den inntil et speil og fant ingen tegn på ujevnheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...