Chasseur Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Nå vl ikke datamaskina mi lese cd'er lenger,.... når jeg prøver å åpne en cd manuelt får jeg meldingne, sett in en disk i stasjon D:, men det er en CD der som virke før, og det står at alt er i orden med stasjonen... noen som vet hvorfor den ikke vil lese cd'ene mine lenger
net-rom Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Kan være noe smuss på laserhodet. Prøv med en renseCD.
Chasseur Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Skrevet 30. mai 2004 vel, først, hva er e rense cd..???? og, begge rommene fungerte i går tidlig, nå funker ingen.. (etter at jeg dro hjem fra LAN, men de funka på LANet..
hart Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 fungerte PCn før du flyttet på dem? (tenker på om du har hatt dem i drift etter at du kom hjem igjen)... I tilfellet svaret er at de ikke fungerte etter du kom hjem.. åpne kassa og se etter noen ledninger som har falt av.
Chasseur Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Skrevet 30. mai 2004 ja, de funka på LAN'et ,men ikke ahr, har åpnet kabinettet neong anger, og alle lednigner satt i på nytt og slikt.......
hart Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 lån en som du vet virker fra en kamerat og bytt ut med dine egne.. funker dette så er det vel noe gæærnt med CD-ROMene dine... stod det CD-plater i når du transporterte maskinen hjem fra LANet?
Chasseur Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Skrevet 31. mai 2004 (endret) ja det sto cd plater i pc'n da jeg flyttet den.. får prøve det da (annet cd-rom) EDIT: har ikke gjort det overnevnte, men prøvde på pappa sin brukerkonto, og da gikk det helt fint..??? , jeg skjønner mindre og mindre jeg Endret 31. mai 2004 av LordZyfeX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå