Gå til innhold

Er det noen her som har kjøpt Soldner?


Anbefalte innlegg

yepp, jeg har hatt det siden den 22. mai elns.. Men har desverre ikke internett så det blir bare singeplayer for meg, til neste mnd ca.. :cry:

 

Prøvde å spille online på lan en gang, det var über (!!!) se bort ifra at det lagga.. Satt på en 100Mb/s linje, men d lagga uansett.. :thumbdown:

 

Har kanskje fixa seg nå når den patchen har kommet ut..

 

Gleder meg til jeg flytter!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror seriøst Soldner var den største skuffelsen i hele år :thumbdown: . Grafikken er ikke noe dårlig, men heller ikke noe super! Jeg mener at denne singel playeren er den verste ever. AI er jo helt retarded, de gjør omtrent ingenting. som sagt var grafikk ok men resten var ikke særlig tilfredstillende. Eneste som ga spillet et pluss bortsett fra grafikken var multiplayeren.

mitt tips, bruke pengene dine på noe annet. ;)

Endret av Vocious
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

kort oppsummering:

 

grafikken: bob bob egentlig, bortsett fra vannet samt bygningene så føles dette som operation flashpoint revisited.

gets the job done, men ikke stort mer enn det.

 

fysikken: vel, når man er frustrert over hvor spillet så er det bare til å bestille et tilfeldig pansret kjøretøy (et eller annet tankslignende kjøretøy, er plass til 2 og man får den opp i 100), så er det bare til å lete etter nærmeste knøttlille kant som ikke engang hadde fungert som avsats for småunger som trener til hopprenn...

har du funnet et slikt sted ? flottings, da er det bare til å gasse på....for så å oppleve et fantastisk hopp i et pansret kjøretøy..

tragisk, rett og slett tragisk.

 

bugs: jeg vet ikke hva de tenkte, jeg vet ikke OM de tenkte, men dette er rett og slett ikke godt nok..en ting skal de ha, de har satt standarden for mest bugs..

hvor mange bugs sa du ? ca soldner.

 

la meg oppsummere, hva skjer når man sniker seg inn mot en fiendtlig base og blir oppdaget ? de prøver ikke å snipe deg selv om de har snikskyttere (imponerende). hvert eneste kjøretøy blir bemannet og før du vet ordet av det, så har du fanden meg en hel konvoi på vei mot deg...

det morsomste er jo at dette er en utmerket måte å drepe alle på, for AI`n er så dum at den kjører alt av lastebiler i konstante sirkler mot målet, da kommer det ikke som et sjokk når 2-3 lastebiler kolliderer med hverandre....

 

man burde heller ikke vurdere det å springe rundt fiendebasen hvis man får et pansret kjøretøy etter seg, da havner kjøretøyet automatisk inni en bygning...

før jeg visste ordet av det så var nemlig kjøretøyet fastlåst inne i et knøttlite hus, noe ala den søte scena i austin powers 2 hvor han klarer å låse fast den lille "bilen" i en liten gang, kjører 3 cm frem og dunker i veggen, 3cm tilbake og dunker i veggen.

 

det er umulig å vite helt nøyaktig hva de har tenkt på under utviklingen, men jeg kan godt komme frem til en egen konklusjon..

først og fremst så er det UMULIG å ikke legge merke til alle disse problemene, de kan rett og slett ikke ha unngått å lagt merke til dem.

så hvorfor i herrens navn velger de å slippe spillet på markedet ?

hadde soldner vært en bil, så hadde jeg vært død...

 

men for all del, liker du å "designe" så får du sikkert massevis av timers underholdning ved å "designe" soldaten som skal representere deg..

tror faktisk det var noe av det morsomste med hele spillet, det var hvertfall på det tidspunktet at jeg faktisk var engasjert.

Lenke til kommentar

bugs!?

 

demoen virket ikke på hverken min eller naboen sin maksin.

heldigvis fikk jeg prøvd fullversjonen hos en kamerat.

 

det var tilnærmet det værste spillet jeg har prøvd.

fysikken, grafikken, ai osv. var verdiløs.

ergo var spillet verdiløst. dvs. for meg.

 

etter ha kjørt litt bil, måtte jeg springe hjem og lege meg med operation flashpoint.

 

Den kritiske delen av meg har nok en gang reddet meg. Tror ikke noen patcher kan fiske opp i rotet. Må nesten bare begynne på nytt spill. Får håpe de da legger mer arbeid i det faktiske spillet enn introen.

Lenke til kommentar
men for all del, liker du å "designe" så får du sikkert massevis av timers underholdning ved å "designe" soldaten som skal representere deg..

tror faktisk det var noe av det morsomste med hele spillet, det var hvertfall på det tidspunktet at jeg faktisk var engasjert.

Nøyaktig det samme tenkte jeg om spillet. Designe soldaten var faktisk det beste!

Prøvde ca. 3 oppdrag før jeg bare ga opp hele spillet. Fikk følelsen av at selve spillet maglet det meste: Kontroll, "feel", AI, skikkelig grafikk etc. Det eneste det ikke manglet var en hel haug med bugs.

Mitt råd er å styre hardt unna dette spillet. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Enig!

 

Spillet er en eneste stor skuffelse... i hvertfall for min del. :thumbdown:

Fysikken i spillet er til å bli dårlig av og grafikken er middelmådig!

Spillet starter hele tiden med at en fyr sier "Soldner!" noe som er grusomt irriterende.

 

Det eneste som var ålreit var at man kan skyte i stykker bygninger og kjøre

ned trær!

+ at man kan velge og vrake i masse våpen og utstyr!

 

Blir nok bfv heretter... håper Joint Operations blir bedre!

Lenke til kommentar
Enig!

 

Spillet er en eneste stor skuffelse... i hvertfall for min del. :thumbdown:

Fysikken i spillet er til å bli dårlig av og grafikken er middelmådig!

Spillet starter hele tiden med at en fyr sier "Soldner!" noe som er grusomt irriterende.

 

Det eneste som var ålreit var at man kan skyte i stykker bygninger og kjøre

ned trær!

+ at man kan velge og vrake i masse våpen og utstyr!

 

Blir nok bfv heretter... håper Joint Operations blir bedre!

Joint Operations er ikke så bra.. Det er som om noen klona spillet Black Hawk Down og adda litt helikopter og biler.. Akkurat likedann.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
[iC,31/05/2004 : 14:22] Hele spille-arealet til Soldner er på 6.500x3.500 km...altså 3 ganger større enn Australia`s flateareal...

SERIØST?

 

Det høres litt for sykt ut?!?

Ja, jeg skjønner det ikke jeg heller, men det er sant!

JoWood har sagt det selv i tillegg til at alle PC blader har skrevet det!

Lenke til kommentar

Ja, mye rart ble skrevet om spillet da. Jeg gikk tilbake og leste noe i "Utvikler dagboken" som ble publisert på gamer.no. Når man leser får man bare inntrykk av at spillet skal bli helt sinnsykt bra. Når man ser hvordan ting ble i praksis er det jo intet mindre en et skikkelig slag rett i trynet. :(

Lenke til kommentar

Update har kommet, for de som er så utdatert som meg...hehe...

 

http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=256917&hl=soldner

 

Link til forum siden som omhandler temaet....

 

Jeg har desverre ikke prøvd Soldner etter jeg oppdaterte det, fordi jeg nå har begynt å spille på Steam fulltime...i tillegg til at jeg har brukt litt penger på å kjøpe meg Joint Operations, som jeg for øyeblikket synes er bedre enn Soldner...

Lenke til kommentar
Enig, jeg mener greit nok med små bagateller som små bugs, de er der alltid, men Jowood må jo ha skjønnt at A.I er noe dritt, og jeg er ikke sikker på om patches kan om-kode A.I?  :dontgetit:

Bugs er ikke bagateller... tenk spesielt på BFV og CTD'bugen.

men ingenting ødelegger mer for meg enn akkurat bugs! kjøper jeg en ting forventer jeg faen at d er i orden. verste som fins er når hus plutseli forsvinner og tankser kan fly. D viser slørv og er lite proft med så grove bugs.

 

om patcher kan fikse AI. D kommer helt ann på programmeringen av spillet, som regel ja.

 

hadde soldner vært en bil, så hadde jeg vært død...

 

hehe, jeg føler meg skada ihvertfall.. :sick:

Lenke til kommentar
Over halvparten av de som kjøpte Soldner angrer i følge poll`en de har på websiden deres.

ja fyfader engrer SÅ mye må vere tidenes dårligste spill :realmad:

 

jeg sto og så på Joint Operations men tok soldner som lå over -_-

Soldner fikk så gode priser -_- må ha vert en ape som har satt på de

Endret av Spiffen
Lenke til kommentar
Hehe, så artig å tenke på alle de som sa at dette spillet kom til å bli årets spill og helt fantastisk, så ender det opp heller forferdelig dårlig :)

Syntes det er veldig mange som er raske til å dømme spill nord og ned, er tildels enige med dere, men at spill slippes uferdige må vi ta en stor del av skylden for.

 

Personlig så syntes jeg spillet er meget bra med mange fine taktiske elementer og med et Flashpoint lignende gameplay. Det viktigste i slike spill er teamwork, dersom du blir springende rundt på egen hånd så forsvinner poenget i stor grad.

 

For meg er dette et spill som bare blir bedre og bedre. En fin "placebo" intill Flashpoint 2 ankommer.

 

Men det er essensielt at man laster ned de to siste patchene...

 

des,OUT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...