OlaTK Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Har et prosjekt på skolen. Og da har gruppen min tenkt å bygge en 3D modell som en del av prosjektet, men vi er ikke så veldig inne på det med 3D modellering. Derfor lurte jeg på om det var noen som bare kunne tenkt seg å lage en rask modell av et tårn. Fakta: Det skal være 8 kantet toppen er formet som en kjegle Det skal være gjennomsiktig, alltså i virkeligheten være laget av glass I tårnet skal det være vann, Defor at det skal være gjennomsiktig Vi har laget en liten tegning av tårnet sett slik at vi ser 4 av sidene. pluss at det er påtegnet en veranda som folk kan stå på, men den trenger dere ikke å bry dere med. tegning av tårnet Det ville vært fint om selve tårnet og toppen er blitt laget i 2 separate deler, slik at vi kan justere det somvi vil. Er det noen som ville synes en slik oppgave hadde vært morsom å prøve seg på så ville vi blitt meget takknemmlig for hjelp.
Froddo Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 (endret) Har et prosjekt på skolen. Og da har gruppen min tenkt å bygge en 3D modell som en del av prosjektet, men vi er ikke så veldig inne på det med 3D modellering. Derfor lurte jeg på om det var noen som bare kunne tenkt seg å lage en rask modell av et tårn.Fakta: Det skal være 8 kantet toppen er formet som en kjegle Det skal være gjennomsiktig, alltså i virkeligheten være laget av glass I tårnet skal det være vann, Defor at det skal være gjennomsiktig Vi har laget en liten tegning av tårnet sett slik at vi ser 4 av sidene. pluss at det er påtegnet en veranda som folk kan stå på, men den trenger dere ikke å bry dere med. tegning av tårnet Det ville vært fint om selve tårnet og toppen er blitt laget i 2 separate deler, slik at vi kan justere det somvi vil. Er det noen som ville synes en slik oppgave hadde vært morsom å prøve seg på så ville vi blitt meget takknemmlig for hjelp. Hei Har du fått hjelp? Kan sikkert hjelpe til hvis du fortsatt trenger det. Endret 11. juni 2004 av Froddo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå