Gå til innhold

Netconnection - elendig service!


Anbefalte innlegg

Har de andre mailene du har sendt til netconnection vært like barnslige som den siste....? :hmm:

Typisk mail fra meg til Netconnection:

 

Hei, **** (evt. *****.)

 

Jeg lurer på hva som skjer med disse produktene vi returnerte til dere i begynnelsen av måneden.

 

Spesielt haster det med viftestyringen (Thermaltake XsaserIII).

 

Vennlig hilsen

 

EDIT: Forresten, det er utrolig hvor mye tvil som reises ved ens integritet av enkelte her på forumet, når man våger å kritisere Netconnection....

 

Jeg synes jeg er fullt ut berettiget (nærmest forpliktet) til å dele min erfaring med dere andre, så lenge denne kategorien - Webshoperfaringer - ligger på HW.NO.

 

Her lukter det "familie og venner". :hmm:

Endret av hilram
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det morsomme med denne greia, er at du ikke klarer å holde deg objektiv, men isteden blir forbannet på meg - en bruker av forumet, som bruker forumet slik det skal; ved å ytre sine meninger. Dessuten, har jeg da aldri sagt at jeg er ute etter noen legeromaner ?

 

Kanskje de rett og slett ikke liker å snakke med deg, da du virker som en innesluttet og muligens irritabel mann, som hisser deg opp med en gang noen ikke deler dine meninger ?

:wow: Ikke klarer å holde meg objektiv? Blir forbanna på deg?

 

Jeg bare skjønner meg ikke på deg, jeg.

 

Mht. objektivitet (og saklighet): Dersom jeg erklærer meg misfornøyd med servicen fra Netconnection, og forsvarer det standpunktet når noen kritiserer meg for å gjøre så, er jeg dermed "innesluttet og muligens irritabel mann, som hisser meg opp med en gang noen ikke deler mine meninger" ? :(

 

Når det gjelder de mailene Netconnection har fått av meg, har den strengeste jeg har sendt blitt sitert her i denne tråden.

 

Så kan dere andre bedømme om jeg er så ufordragelig at jeg ikke fortjener bedre...

Har de andre mailene du har sendt til netconnection vært like barnslige som den siste....? :hmm:

Har du lest hele tråden? Mailene han skrev står i første tråd, ingen av dem er barnslige. Det er dermed antagelsen din.

Lenke til kommentar
Det morsomme med denne greia, er at du ikke klarer å holde deg objektiv, men isteden blir forbannet på meg - en bruker av forumet, som bruker forumet slik det skal; ved å ytre sine meninger. Dessuten, har jeg da aldri sagt at jeg er ute etter noen legeromaner ?

 

Kanskje de rett og slett ikke liker å snakke med deg, da du virker som en innesluttet og muligens irritabel mann, som hisser deg opp med en gang noen ikke deler dine meninger ?

:wow: Ikke klarer å holde meg objektiv? Blir forbanna på deg?

 

Jeg bare skjønner meg ikke på deg, jeg.

 

Mht. objektivitet (og saklighet): Dersom jeg erklærer meg misfornøyd med servicen fra Netconnection, og forsvarer det standpunktet når noen kritiserer meg for å gjøre så, er jeg dermed "innesluttet og muligens irritabel mann, som hisser meg opp med en gang noen ikke deler mine meninger" ? :(

 

Når det gjelder de mailene Netconnection har fått av meg, har den strengeste jeg har sendt blitt sitert her i denne tråden.

 

Så kan dere andre bedømme om jeg er så ufordragelig at jeg ikke fortjener bedre...

Har de andre mailene du har sendt til netconnection vært like barnslige som den siste....? :hmm:

Har du lest hele tråden? Mailene han skrev står i første tråd, ingen av dem er barnslige. Det er dermed antagelsen din.

Han skrev "Siden purret og purret jeg via mail. "... det var disse jeg tenkte på... forstår selvfølgelig frustrasjonen....... :hmm:

Lenke til kommentar
Greit 3 mnd er for lenge, MEN det er hvisst blitt mote å klage på den butikken her.

Nå har jo alle som leste den tråden som ble stengt kunnet registrere at de har vert forsinket grunnet sykdom,dette kan få enorme konsekvenser for et lite firma, la oss si di er 4 annsatte og 2 er syk, det blir 50% noe som ville tilsvare ca 50 stk hos Komplett, hva hadde skjedd der. I tillegg har det vel vert flytting og de jobber med nytt websystem. Se på Komplett som har midler og resusser milevis foran netconnection, de har slitt i ukevis med denne omleggingen.

Dette er IKKE ment som kritikk av Komplett, men bruker de som en sammenligning .

Hvis du ikke makter å ta imot pga for få ansatta, andre problemer, hva som helst, så tar du enten ikke imot bestillinger en kort periode, til du har fått gjort unna det du skal, ellers så informerer du om det.

 

Når de er så urutinerte at de ikke engang informerer om de har problemer, så har de skaffet seg all den dårlige omtalen helt på egen hånd, "alle" vet jo (og ihvertfall bør alle som driver bedrift vite), at fok er tusen ganger mer tålmodig om du gir litt info, egen erfaring fra jobb tilsier at om du ikke sier noe på tre dager, så blir folk sure, sier du "beklager, vi har absoultt ikke tid før om tre uker" så er det få som klager. Grunnen ril dette er informasjon, om ikke annet, så vet folk hvorfor ting tar tid, og sånn ca hvor lang tid det tar, og ikke si noe oppfattes bare som arroganse.

 

For å sumere opp, mulig har netconnection hatt uflaks, men all kritikken har de fått pga makeløst dårlig håndtering av denne uflaksen.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det var virkelig ikke meningen å rakke ned på noen - hvis noen oppfattet det slik, beklager jeg. Jeg har vel egentlig ingen rett til å uttale meg om Netconnection da jeg ikke har noen erfaringer derfa, poenget mitt, var at et leverandør problem kunne være grunnen. Og det jeg mener med lite objektivt: Å få slengt "Prøv å ringe Netconnection selv, før du kommer med slike utspill." - Når jeg egentlig bare prøvde å gi deg noen tips..

 

Som sagt, jeg synes det er useriøst fra begge parter:

NC pga. dårlig kommunikasjon som du selv sa.

Og fra din side, siden du sender dem en slik "trusselmail".

 

Jeg tror ikke Webshop erfaringer forumet er lagt opp slik at folk kan sende slike mails du som selv har sendt for å få varene sine tidligere.

 

Hadde jeg vært deg, hadde jeg skrevet en slik webshop erfaring som du har gjort, bortsett fra å sende NC en mail om det - det er "trusselmailen" som irriterer meg..

Lenke til kommentar

Først brukte netconnection jævelig lang tid på og sende delene så når jeg endelig fikk dem var de feil.. sendte dem en mail som svar fikk jeg at jeg skulle sende dem tilbake... ventet i 2 mnd så sendte jeg en mail til dem da se de at de ikke fant varene min men etter 1 uke så sendte de at de hadde funnet den og skulle retunere den så fort så mulig.. nå 3-4 mnd etterpå får jeg ikke svar på mail eller no.. og har enda ikke fått varene mine det er 700 kr rett i dass! hold dere unna netconnection

Lenke til kommentar
Det var virkelig ikke meningen å rakke ned på noen - hvis

Hadde jeg vært deg, hadde jeg skrevet en slik webshop erfaring som du har gjort, bortsett fra å sende NC en mail om det - det er "trusselmailen" som irriterer meg..

Å, da har jeg altså misforstått deg helt når du i din første post skriver:

Som du selv sier, det er rart at man må ty til trusler - men det er enda verre å faktisk gjøre det.

 

Bare fortsett å skyt deg selv i foten, nObedienz, du er avslørt.

 

Her lukter det "familie og venner".  :hmm:
Lenke til kommentar
Har de andre mailene du har sendt til netconnection vært like barnslige som den siste....? :hmm:

Typisk mail fra meg til Netconnection:

 

Hei, **** (evt. *****.)

 

Jeg lurer på hva som skjer med disse produktene vi returnerte til dere i begynnelsen av måneden.

 

Spesielt haster det med viftestyringen (Thermaltake XsaserIII).

 

Vennlig hilsen

 

EDIT: Forresten, det er utrolig hvor mye tvil som reises ved ens integritet av enkelte her på forumet, når man våger å kritisere Netconnection....

 

Jeg synes jeg er fullt ut berettiget (nærmest forpliktet) til å dele min erfaring med dere andre, så lenge denne kategorien - Webshoperfaringer - ligger på HW.NO.

 

Her lukter det "familie og venner". :hmm:

He he... slapp av. Ingen "familie og venner" i mitt tilfelle ihvertfall. Ville bare lufte min mening. Takk for svar :dontgetit:

Lenke til kommentar

Å, da har jeg altså misforstått deg helt når du i din første post skriver:

Som du selv sier, det er rart at man må ty til trusler - men det er enda verre å faktisk gjøre det.

Bare fortsett å skyt deg selv i foten, nObedienz, du er avslørt.

Skjønner ikke helt poenget med å "avsløre" forumbrukere, jeg. Ser heller ikke hvordan han skyter seg selv i foten, han sier jo at han IKKE ville sendt inn en trusselmail, men brukt webshoperfaringer slik det er ment brukes, til "skrekk og advarsel" for andre brukere av forumet.

 

Når det er sagt, så håper jeg inderlig at NC klarer å sende ut riktig vannblokk til meg før sommern er over (får ikke opp den PCen før etter sommern uansett).

Lenke til kommentar

Hvis du leser quotingen min en gang til, ser du at han motsier seg selv. Men nok om det, poenget mitt er at jeg lurer på hvorfor noen fanatisk forsvarer Netconnection, enda kundebehandlingen deres er under enhver kritikk.

 

Derfor mener jeg det lukter "familie og venner"...

Lenke til kommentar

Du får informere oss hvis ting forandrer seg.

Jeg synes også at nObedienz svar er litt merkelige for å si det slik (no offense).

 

Husker at for noen år tilbake (sikkert i 2001) så begynte en del å avortere for akkurat NC her på forumet. Av typen : " Har dere hørt om NC? Er det tygt å handle der?" Så svarte en " Ja, det er en veldig bra butikk osv"

 

 

Senere visste det seg at det var de som jobbet i skjappa... Da ble konklusjonen at det var drevet av "fjortiser" og at en god del ikke skulle handle der! Enten har folk dårlig minne eller så unnskylder de nokså lett.

 

Som jeg har nevnt tidligere så har alle de "seriøse" webshopene spioner på forumet som ser hva som sies om dem, jeg har vanskeligheter for å tro at NC ikke har det (lenger).

 

My 2 cents

Lenke til kommentar
Hvis du leser quotingen min en gang til, ser du at han motsier seg selv. Men nok om det, poenget mitt er at jeg lurer på hvorfor noen fanatisk forsvarer Netconnection, enda kundebehandlingen deres er under enhver kritikk.

 

Derfor mener jeg det lukter "familie og venner"...

Jeg har forsvart dem, men det utira egne erfaringer, noe jeg også har sagt.

Er ikke i slekt med noen der bare så det er sagt.

Men jeg har også sagt at om noen må vente 3-4 uker er det for dårlig.

Men igjen, personelig har jeg aldri hatt problemer. og uansett vebshop jeg riser/roser gjør jeg det utifra mine erfaringer ikke etter hva jeg har hørt fra andre.

Lenke til kommentar
Det var virkelig ikke meningen å rakke ned på noen - hvis

Hadde jeg vært deg, hadde jeg skrevet en slik webshop erfaring som du har gjort, bortsett fra å sende NC en mail om det - det er "trusselmailen" som irriterer meg..

Å, da har jeg altså misforstått deg helt når du i din første post skriver:

Som du selv sier, det er rart at man må ty til trusler - men det er enda verre å faktisk gjøre det.

 

Bare fortsett å skyt deg selv i foten, nObedienz, du er avslørt.

 

Her lukter det "familie og venner".  :hmm:

Ærlig talt, jeg skjønner ikke hva du mener med å skyte meg selv i foten..

 

Hvis du hadde lest mine innlegg, hadde du forstått at jeg er imot slike trusselmailer, ikke no mer enn det..

 

Er nok desverre ikke i familie / venner katogorien din heller, er det slik at man blir satt i bås med en gang man forsvarer (noe jeg egentlig ikke har gjort..) en webshop ?

Lenke til kommentar

Det som er teit med dette forumet, er at enten så er man "Fanatisk forsvarer", eller så er man en av dem som "angriper websjappa med fulle skyts for enhver ting".

 

For meg synes det useriøst av deg som representant for en bedrift å true en webshop med uthenging på forumet. Dette betyr slett ikke at jeg er en fanatisk forsvarer av NC, som sagt har jeg bare handlet der én gang, og den handelen er heller ikke avsluttet enda.

 

Og når det gjelder selvskudd, så har vel nObedienz oppklart den misoppfatningen godt nok selv.

Lenke til kommentar

Oppdatering:

 

Jeg har i dag fått de resterende varene fra Netconnection, og sier meg godt fornøyd med det. :)

 

Jeg anser derfor saken med Netconnection som opp og avgjort, og kommer derfor ikke til å poste noe mer om dette eller annet, i denne tråden.

 

-hilram

 

EDIT: Skrivefeil

Endret av hilram
Lenke til kommentar
Det vil si at varene var sendt før denne posten ble opprettet

Ikke for å starte en ny krangel, men det tregner det ikke å bety at de ble sendt den 26, i dag er det den 28, har ihvertfall hendt mange ganger at jeg får pakker dagen etter de er sendt, når det er sagt, så kan det jo ta mer enn en dag også, deg jeg vil fram till etter mye babbel, er at vi vet ikke om det var sendt før eller etter, begge deler er nesten like sannsynlig.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...