Gå til innhold

Netconnection - elendig service!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår ikke problemstillingen vedr. sendingsnumre osv. Man kan si hva man vil om Posten, jeg kan ikke huske at de har rota fullstendig bort noe, verken privat eller i jobbsammenheng.

 

Dersom postens pakkesporingsgreie svarer med "Ingen data funnet" e.l. betyr nok det at Posten aldri har mottatt kolliet. Større engros selskap som daglig har hundrevis++ forsendelser pleier gjennom sine logistikksystemer å forhåndsmelde sine kolli til de respektive speditørpartnere - dette vil i tilfelle angis som "Forhåndsregistrert" e.l. ved pakkesporing.

 

Hele greia lukter av PEBSP - Problem Exist Between Shop and Postoffice ;)

 

Det er heller ikke til å stikke under en stol at det finnes mange rare skruer i norske småbedrifter - at man skulle tro at noen ønsker eller ikke ønsker det ene og det andre, betyr på ingen måte at de opptrer i samsvar med dette.

 

--

Kanskje jeg skal forsøke meg på en karriere i politikken - så mye sprøyt, så liten mening :)

Lenke til kommentar

Jeg bestilte en tank, den var defekt. Fikk en ny i erstatning, denne var også defekt. Jeg fikk beskjed om å sende begge tankene i retur, og det gjorde jeg. Det er 2 uker siden jeg sendte de... Jeg har ikke fått svar på mail på 1 uke, og jeg har ikke fått noen penger på konto...

 

Men jeg lar tvilen komme de til gode :roll: Men det blir en annen tone og jeg ikke snart får svar, da tar jeg en telefon... :yes: Og da skal hoder rulle...

Lenke til kommentar

Jeg støtter hilram i denne tråden og mener at uansett om de har leverandør-problemer eller ikke, så burde de svart på henvendelsene fra ham. De som forsvarer netconnection må nesten være i samme situasjon som hilram for å forstå ham. Og at de svarer når man truer om noe, betyr bare at de ikke tar kundene sine på alvor.

 

Det kan sikkert være gode grunner til at netconnection ikke har klart å levere varene til hilram, men det er synd for dem at de mister kunder på denne måten.

Lenke til kommentar
Jeg støtter hilram i denne tråden og mener at uansett om de har leverandør-problemer eller ikke, så burde de svart på henvendelsene fra ham. De som forsvarer netconnection må nesten være i samme situasjon som hilram for å forstå ham. Og at de svarer når man truer om noe, betyr bare at de ikke tar kundene sine på alvor.

 

Det kan sikkert være gode grunner til at netconnection ikke har klart å levere varene til hilram, men det er synd for dem at de mister kunder på denne måten.

Ja, de burde i hvertfall svare meg også... :roll:

Lenke til kommentar
HEHHEH Snekkern er SUPER aktiv på poster som gjeller Netconnection.. Ser litt rart ut, han er som en vakthund her for NC ROFL ;)

 

Simon

Nei jeg er IKKE det, men om du gidder sjekke så får alle som jeg har positive opplevelser/erfaringer med samme positive tilbakemelding. Jeg forholder meg til egne erfaringer ang en webshop og om du gidder sjekke så har både Netconnection , Psdata , komplett og Netshop fått gode referanser fra meg , men det merkelige er jo at det ble galt når jeg opplevde Netconnectione som positiv ikke de andre :wow::wow:

Lenke til kommentar

Det virker som om snekker`n lever farlig bare han sier det som det er at han har gode erfaringer med denne bedriften, det er litt ille hvis mannen ikke kan få skrive det, det virker som om det er farlig å gi en butikk et godt skusmål for da kommer jo mange og er villt uenige og kommer med uheldige komentareer.

Snekker`n er fornøyd med netconnetction, jeg er ikke helt imponert over netconnection, men jeg flyr da ikke på mannen og slenger sleipe komentarer forde.... Litt folkeskikk bør det være i dette forumet. :devil:

Lenke til kommentar

Snekker'n vi er heldige å ha deg på dette forumet! Alle vet at du er en stor forbruker av data utstyr, derfor er det mulig at du blir behandlet bedre enn andre dødlige forbrukere?

 

Dette er ikke din feil :roll:

 

Men når SÅ mange klager høres det i mine ører gangske troverdig ut. Jeg kan ikke forstå at slike kjente shapper skal beskjyttes når de ikke en gang kan si deres mening her på forumet... Og de bør da straffes med negativ kritikk.

 

Synes folka her har vært nokså snille med de hittil

 

3 måneder ventetid for et produkt =

:no:

Lenke til kommentar

Enig i at 3 mnd er for lang venting på et produkt .

Jeg er ikke storforbruker av hardware,her er mange andre som bruker mye mer enn meg, husk at det meste av utstyret er slikt jeg har testet for dem og sendt tilbake . Netconnection er en bedrift jeg har handlet lite hos i sammenligning med andre , dog har jeg fått mine pakker innenfor rimelig tid og har heller ikke hatt problemer med reklamasjon , utifra dette uttaler jeg meg .

Når de ikke uttaler seg her kan jo årsaken vere at de ikke har adgang her .

Lenke til kommentar

Ta det med en klype salt siden jeg ikke orker å sjekke, men tror jeg har handlet tilsammen for godt over 100000,- hos Komplett inkl. hva jeg har handlet til bedriften jeg jobber i, og har enda til gode om å si noe negativt om dem. Samtidig har jeg handlet fra en del andre webshopper for X antall 1000,- og aldri opplevd så mye negativt som jeg har gjort med Netconnection.

Lenke til kommentar
Phua.. det var ikke meningen å få fisken til å bite på.. dang!.. Vil heller ha konen på nakken en Snickersin :D

 

Kjøpt noen aksjer eller noe i Netconnection i det siste?

Simon

Kan du ikke bare drite i å hakke på snekker`n?

 

Hmmm det var en spøk ja? håper det :)

Endret av knutern_
Lenke til kommentar

Robin B , du sier nettop litt av det jeg blir anngrepet for, nemmelig at du er storkunde hos komplett og skryter av dem, uten at noen reagerer . jeg er en liten kunde som bare har vert så "uheldig" å få god service,men det aksepteres ikke av enkelte.

Når det så gjelder Templar sine uttalelser så ler jeg av slik da det sier mest om han selv , dessuten ser jeg at han neppe har lest retningslinjene, men det blir jo også hans problem .

Jeg blir iallefall å annbefale /fraråde nettbutikker ut fra egne erfaringer , og ja jeg sier fra om både godt og ondt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...