Gå til innhold

Se her. x800pro kommer tidligere en forventet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er dette: Jeg har et 9800Pro som er flashet til 9800XT. Det kjører 445 på core og 380 på memory. Det følger med VGA Ice Cooler, samme som er på ICEQ kortene. OG ramsinks.

 

verdt 1700 kr??

Jeg vil tippe at du er heldig hvis du får 1000 kroner for det. Nå får du kjøpt 9800 Pro kortene ny for 1700 kroner og oppover. Hvem vil da bruke masse penger på et kort som garantien er borte på?

Lenke til kommentar
Si meg....er det jeg som ikke er helt med her eller?

Er inne på komplett og der ser jeg ingen x800pro-korter som har noen bekreftet levering.

Enig. Tror enkelte tar feil av lagerstatus og hvor mange kort de forventer å få. (Kanskje de leser for fort?)

 

Personlig, så handler jeg fra norek direkte, så jeg skal ha geforce 6800 GT :)

(noen som vet hvor mange pipelines den får?)

Lenke til kommentar
kortene blir sendt i morra ut til kundene. får håpe at vi har dem på lørdag da :love:

Jeg har nettop motat pakke sporing, og beskjed om at det er sent fra komplett ;) Så de går vell ut i løpet av dagen :)

 

Edit: Den har faktisk alerede forlatt Komplett, sa salg på tlf nå ;)

Endret av MrNielsen
Lenke til kommentar

Wow, gratulerer på forskudd til de som får kortene - kanskje til helgen! :yes:

 

Jeg har endelig fått vite at jeg får kortene fra usa i løpet av neste uke, så om noen skulle ha, så si fra!

 

Gleder meg til benchmarks gutter (og jenter?)! :love:

 

 

Mvh

NorTor

Lenke til kommentar
Wow, gratulerer på forskudd til de som får kortene - kanskje til helgen! :yes:

 

Jeg har endelig fått vite at jeg får kortene fra usa i løpet av neste uke, så om noen skulle ha, så si fra!

 

Gleder meg til benchmarks gutter (og jenter?)! :love:

 

 

Mvh

NorTor

:D hei det var bare pro du fikk tak i da.

Lenke til kommentar
Wow, gratulerer på forskudd til de som får kortene - kanskje til helgen!  :yes:

 

Jeg har endelig fått vite at jeg får kortene fra usa i løpet av neste uke, så om noen skulle ha, så si fra!

 

Gleder meg til benchmarks gutter (og jenter?)!  :love:

 

 

Mvh

NorTor

:D hei det var bare pro du fikk tak i da.

Kirjogra:

 

Bare Pro å oppdrive så langt ja - usikkert når XT PE blir å få!

 

 

Mvh

NorTor

Lenke til kommentar
Vel....ser at netshop har en bekreftet leveringsdato i dag (!). Muligens det var denne dere mente ;)

 

Uansett. Gleder meg til resultatene!

Og hos Netshop kan du i tillegg kjøre rett til lageret og hente varen. Du får tilogmed en deilig Hval sjokolade og nyte på hjemturen =)

Lenke til kommentar

Svar til han som spurte om xp2700+ er kjapp nok til å utnytte kortet fullt ut.. vel.. nei? Dette gjelder ihvertfall i spill som i stor grad er cpu avhengige.

 

Husker når f.eks UnrealTournament kom så var det helt umulig å spille med dårlig cpu og bra skjermkort. Var spillbart på bra cpu og relativt dårlig skjermkort.

 

Om det har noe for seg å bytte skjermkort når du har xp2700+ avhenger for det meste av hva slags spill du spiller, og hvordan skjerm du har. (stor skjerm = bra utnyttelse av skjermkortet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...