Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 desember, Sentrum Scene

Åh, ISOS-tur. Der ble jeg litt usikker siden utifra det jeg har skjønt var fjoråret en gedigen skuffelse og ISOS 6 er faktisk veldig bra, men 7-ern synes jeg er lavmål og om det er den som spilles? Meh.

 

ISOS7 er rævvdårlig. Jeg prøvde å gi den enda en kjangs her for 1 mnd siden, men den suger fortsatt utrolig.

 

Tiesto-elskere, pass på:

post-38429-1223834797_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Kan nok kanskje bli fett. Han eide sentrum scene så jævelig forige gang han var der. Ballroom eventet derimot var en skandale og en stooor skuffelse.

Når var det? Og hva var "temaet"? Sånn som nå er det ISOS-tur, det var vel det som var på Ballroom og?

 

Nei når jeg tenker over det så var det Elements of Life som var temaet på Ballroom. På Sentrum Scene var det vel bare standard "Magik tour", ikke noe spesielt tema med andre ord.

 

Var vel det at SL fant ut at han skulle spille ETTER Tiësto om jeg ikke tar feil.

 

Nei det var da Tiesto innså at lyd-anlegget på Ballroom suger KUK og han ikke gadd å spille mer når han visste at han kom til å få en dårlig gig hvis han fortsatt å spille på det håpløse anlegget. SL derimot hadde ikke noe annet valg en å slepe skuta igjennom kvelden.

Ikke bare var det lydanlegget men også han IDIOTEN som fant ut at han skulle kaste en tom vannflaske som traff Tiesto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...