Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og på lørdag flytter dere dem til onsdag igjen?  :tease:

8154288[/snapback]

 

hehe :innocent:

8154462[/snapback]

 

"Vi leker ikke One Events"? Hahaha!

Faen for no piss.. 1000 spenn la jeg inn i det der..

8154473[/snapback]

 

La 1000 kr inn i One Events?

Er jeg litt utafor her eller skulle ikke One Events ha A&B og Marcel Woods? Har det skjedd noe?

Lenke til kommentar
Dude! One Events. Det som skulle være 20+21 april. Svindel hele jævla faenskapen!

8156189[/snapback]

 

Hva faen, jaggu bra jeg ikke betalte for billettene da.. Jeg var litt skeptisk til hele greia, men at det faktisk var svindel hadde jeg ikke forventa.. Det sto jo på hjemmesida til A&B.. :hmm:

Endret av Machius
Lenke til kommentar

Hallo folkens.

 

Kan dere anbefale noen sanger som ligner på disse:

 

Tiësto - Adagio for Strings

ATB - Sunset Girl

Vanessa Mae - White Bird (Cosmic Gate Mix) (liker spesielt siste halvdel av denne)

 

Liker sanger med herlige melodier som virkelig er chill å høre på, litt vokal kan det også være hvis den er skikkelig medoliøs og herlig (noe jeg mener mesteparten av vokal trance ikke er)

 

Liker også litt mer godt humør sanger slik som disse:

Kenny Takito - All Systems Go

Lautsprecher Feat. Katie Scate - Omnibus (Remix)

Bobby V. - Freelove (Gary D. Hard Love Mix)

Darude - Sandstorm (Original Mix) :)

 

Usikker på om dene sangen går under sjangeren trance, men kom gjerne med anbefalinger ala denne også. :)

 

Lady Brian - No Guns (Ricky Fobis Mix)

 

 

Takker på forhånd. :)

Lenke til kommentar

 

Fikk en nederlandsk vennine til å oversette for meg:

Hi Rakib! I asked my boyfriend what was said in the movie, he told me and I translated it to english (apology for my english). Here is the translation. Tiesto: I made this track myself with the computerTiesto: I started to make music in 1996Tiesto: Before that I was DJ, and I thought: the music I am playing I wat to make myselfTiesto: Then I started to learn about the subject and I bought some thingsInterviewer: Can you read music?Tiesto: I learnt it in the past, it is called play the recorder. But no, I am not really able to read music.Tiesto: But with this music it is not really necessary. I do everything on my feeling.Tiesto: You bring only the idea to the public. Only the musical feeling is necessary. Greetz, xxxx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...