Gå til innhold

Rome Total War!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk ut den nyeste E3-2004 traileren til Rome Total War her

Dette spillet ser jo så sinnsykt kult ut, nå har de endelig modelert units på en god måte slik at de faktisk ser ut som enkelt individier i motsetning til Medieval Total war hvor alt så ganske dårlig ut (men fortsatt et kult spill)..

Jeg bare håper at de klarer å gjøre Archers gode nok, i Medieval Total War så var de nesten ubruklige, litt saklig at 60 archers som skyter på relativt nært hold mot nesten ubeskyttede bønder ikke klarer å felle mer enn 2-3 stk.. :wow:

Men Rome Total War ser ihvertfall ekstremt lovende ut!!

*gleder seg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette spillet ser jo så sinnsykt kult ut, nå har de endelig modelert units på en god måte slik at de faktisk ser ut som enkelt individier i motsetning til Medieval Total war hvor alt så ganske dårlig ut (men fortsatt et kult spill)..

Jeg bare håper at de klarer å gjøre Archers gode nok, i Medieval Total War så var de nesten ubruklige, litt saklig at 60 archers som skyter på relativt nært hold mot nesten ubeskyttede bønder ikke klarer å felle mer enn 2-3 stk.. :wow:

*gleder seg*

Medieval: Total War er jo råbra :thumbup:

Archerne er ikke så dumme hvis man setter på "unlimited ammo". Longbowmen kan da være temmelig farlige! Men er nok enig at de er litt dårlige, men det skal jo ikke være slik at archers blir udødelige.

Skrevet (endret)

Jeg bare håper at de klarer å gjøre Archers gode nok, i Medieval Total War så var de nesten ubruklige, litt saklig at 60 archers som skyter på relativt nært hold mot nesten ubeskyttede bønder ikke klarer å felle mer enn 2-3 stk..  :wow:

*gleder seg*

Medieval: Total War er jo råbra :thumbup:

Archerne er ikke så dumme hvis man setter på "unlimited ammo". Longbowmen kan da være temmelig farlige! Men er nok enig at de er litt dårlige, men det skal jo ikke være slik at archers blir udødelige.

sant nok, de må ikke være udødlige, men kanskje litt lengre reloading time eller noe..

Men anyways, syntes at det er dødskult på traileren når chivalry (heste folka) bare bryter igjennom mengder med soldater :D

men apropos udødlig, hvordan i F*** skal man ta kverken på de elefantene?

inlegg nr 900* :)

Endret av Earth657
Skrevet

Minne:

Slo en kamerat første gang jeg prøvde midieval. Jeg var defender, men jeg storma han. Jeg tokk han på senga så jeg grusan totalt. Og han som hadde spilt det så lenge og skrøyt hele tia av at hen var så god. Hehe.

Var ikke så morro etterpå, for det var kunn et engangstilfelle.

Skrevet

Såg heftig ut det der...men vil aldri ha klart å styre så mange styrker på en gang... er vel kanskje råtten i strategi sånn sett.. iallefall på den måten :blush:

• 3 måneder senere...
Skrevet

men apropos udødlig, hvordan i F*** skal man ta kverken på de elefantene?

vist du spiller demoen ser du at elefantene blir kveket ikke uten vanskeligheter når de mister farten ( står i ro og ikke kommer noen vei) . har og hørt rykter om at dt går ann å bruke griser innsmurt i olje ( i flammer :D) for å skremme de vekk

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...