Gå til innhold

Hvilket spill spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blei hardcore Css gaming natt til i dag :love: Det blir jo mildt sagt lite spilling denne uka framover..* noen som sa examener og slikt?* :ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat na spiller jeg ingenting. Laptopen er ikke saerlig til spill-pc.

Om en maneds tid blir det hardcore Half Life 2, CS:S, og Unreal Tournament 2004 gaming.

Skrevet (endret)

Spiller litt Joint Operations, faktisk.

En kompis av meg kjøpte det billig her om dagen og fikk meg til å tørke støvet vekk fra coveret nok en gang.

Ganske morsomt, dog det er få servere som har mye folk, og som samtidig ikke lagger så jævlig. Men igjen egner JO seg best på LAN, hvor man kan spille COOP med vennene sine. :)

Dessuten har jeg prøvd Still Life litt, men den elendige dialogen (hysterisk dårlig. Hu dama prøver virkelig hardt på å være en god skuespiller - noe hun tydelig vis ikke er) ødelegger mye, i tillegg til at det egentlig ikke er innovativt for fem flate, røde øre (i motsetning til de aller fleste Point&Click spill).

Foruten det tar jeg jevnlig fre Riddick (fortsatt et sykt bra spill), og i dag eller om noen få dager vil jeg få tak i Boiling Point: Road To Hell (alt avhengig av min egen interesse for å skaffe det) av en kompis som er så fortvilet over hans originale anskaffelse av det så meget buggete spillet. :wee:

Ja, så kommer jo San Andreas i postkassa mi på fredag om ei uke, da. :love:

Endret av MeTa][iC
Skrevet (endret)

Football Manager 2oo5 (med AC Milan - har 6 seire og en uavgjort - og 18-0 i målforskjell). Ja, jeg vet det ikke er vanskelig å lykkes med AC Milan, men det er nå morsomt likevel.

World of Warcraft. Spiller på Silvermoon omtrent 98% av tiden jeg spiller WoW nå, og jeg trives veldig godt.

Star Wars: Knights of the Old Republic II spiller jeg også, men det fenger langt fra like mye som forgjengeren.

Jeg vurderer også å ta fatt på Half-Life 2 igjen, siden jeg ble veldig skuffet over det da jeg kjøpte det ved release.

Endret av Complexion
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...