CPurcell Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 For tiden spiller jeg på: Grand Theft Auto San Andreas (PS2) Def Jam Fight For New York (PS2) Jeg fikk meg nettopp disse spillene så jeg kommer nok til å spille dem i en stund framover. Begge spillene er ganske bra, men GTA SA vinner nok da. Noe jeg ser fram til er: Splinter Cell Chaos Theory Metal Gear Solid Snake Eater
SkyMarshall Arts Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Jeg spiller faktisk litt Black & White: Creature Isle igjen jeg da!
chod Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 spelar jedi outcast 2 til GC Drit gøy på multiplayer med masse force points sånn du kan hoppe høgt og bruke masse force skills. Kjem til å spele Lord of the rings: the third age når det kjem ut om ikkje så lenge
MagnusW Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 (endret) NÅ: Halo Torsdag 11. November: Halo2 Ser fram til - Splinter Cell Chaos Theory - Half Life 2 - Doom 3 Endret 2. november 2004 av Elorfin
ehs5 Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 spelar jedi outcast 2 til GC Drit gøy på multiplayer med masse force points sånn du kan hoppe høgt og bruke masse force skills. Kjem til å spele Lord of the rings: the third age når det kjem ut om ikkje så lenge Tror Outcast er mye bedre ttil PC. Spiller det veldig ofte.
Laman Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 NÅ: Halo Torsdag 11. November: Halo2 Du har peiling på dette med spill skjønner jeg!
brazir Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Spiller: Red Faction......sinnsykt stilig online, selv om det er gammelt Call of Duty: United Offensive.........Også utrolig stilig online Snart: Men of Valor Men of Valor Screens
HMaster Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Akkurat nå: Elder Scroll III, med alle expansions Snart: Halo2
MagnusW Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 (endret) NÅ: Halo Torsdag 11. November: Halo2 Du har peiling på dette med spill skjønner jeg! er du ironisk? Endret 2. november 2004 av Elorfin
Laman Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 NÅ: Halo Torsdag 11. November: Halo2 Du har peiling på dette med spill skjønner jeg! er du ironisk? Nei! Jeg synes det er bra at noen faktisk skjønner at Halo er et spill av ypperste kvalitet. Får håpe det gjelder for Halo 2 og da.
oerhört Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 For tiden spiller jeg Halo, Metroid: Prime, Metroid: Fusion, Donkey Kong Country, Yoshi's Island og Doom 3. Koselig alt sammen, men de to førstnevnte kanskje aller mest.
Belfez Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 (endret) GTA SAN ANDREAS{PS2} Endret 2. november 2004 av mr_james
Laman Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 (endret) Zelda TWW! edit : Det var en leif. Endret 4. november 2004 av Laman
Ravn Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Zelda TTW! TTW? Skal dette bety The Wind Waker... leifer skyldes latskap!!
Thewiz Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Zelda TTW! TTW? Skal dette bety The Wind Waker... leifer skyldes latskap!! Tror ikke det.
Ravn Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 TTW... hva kan det være da... Liste over (utgitte og planlagte) Zelda spill til dags dato: The Legend of Zelda Zelda II - The adventures of Link The Legend of Zelda - Links awakenig The Legend of Zelda - Links Awakening DX The Legend of Zelda - A Link to the past The Legend of Zelda - Ocarina of time The Legend of Zelda - Ocarina of time - Master Quest The Legend of Zelda - Majoras Mask Zelda - Oracle of ages Zelda - Oracle of seasons The Legend of Zelda - The Windwaker The Legend of Zelda - The Four Swords The Legend of Zelda - The Minsih Cap Legend of Zelda (working title) That should sum it up rather nicely... men ingenting som kan forkotes til TTW
Anbefalte innlegg