Gå til innhold

Hvilket spill spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
the punisher er bare konge da. for dem som likte max payne 1 og 2 da! :yes: men snart er det vel cod.

Likte Punisher, jeg ja.

Spilte det faktisk litt i dag. :)

 

Ellers spiller jeg CSS. Skulle egentlig spille BiA på nett, men siden multiplayer-delen er mer eller mindre håpløs, så er jo de 400 kronene rett i vasken... :thumbdown:

Lenke til kommentar
[iC' date=22/03/2005 : 00:24]
Kjøpte Sid meier's pirates idag, utrolig moro spill, god grafikk også!

Grafikken er ikke akkurat hva man kan kalle "god".

Den er jo ikke dårlig heller da.

Den er liksom ikke god, men "fin", slik som blant andre Gothic 2, Hitman (1-3), Freedom Fighters, osv. :)

mente liksom atmosferen, den tegneserie lignende stilen, og det fine vannet og palmene :love:

Har bare en "passion" for krystall hvite strander og palmer :love::love:

Lenke til kommentar
Silent Hunter III

Brothers In Arms (ferdig, men funderer på om jeg skal begynne på "authentic")

BF1942 (hovedsaklig modsa)

Blitzkrieg

 

Ingen tvil om at jeg er en hardcore WW2-"fan" ? :p

Fan jeg å. spesielt 101st airborne :love: heheh lol

spiller cs:s mest men i dag spilte jeg star wars battlefront helt til det slutta å virke

(piratkopi osv)

Lenke til kommentar

Spiller nå LOTR: Battle of Middlearth har akkurat runda KOTOR 2 some både ond og snill og mimrer litt med KOTOR 1... skulle ønske at etter at du starta new game at du glømte alt som skjedde i spillet, sånn at det var som første gang du spillte det. Husker når eg pakka opp KOTOR1 :love: men det er bare minner nå :cry:

Lenke til kommentar

Oppdatert; spiller nå disse spillene:

 

-Brothers in Arms: Road to Hill 30 - både sp og mp

-Far Cry - mp

-CoD - mp

-JO: Escalation - mp

 

Kjøpte meg Escalation billig fra play.com, så da ble det plutselig litt JO igjen (JO har støvet ned de siste 4-5 månedene... :blush: )

Fikk også ett sånt plutselig kick at jeg skulle begynne å spille Far Cry og CoD online igjen også... og er selvfølgelig blitt litt hekta :whistle:

Og BiA... mp delen er faktisk morsommere enn jeg hadde regnet med! Og sp delen er hittil konge :D

 

Og BF serien da? Lagt på hylla inntil BF2 kommer tror jeg nok nå.

 

Også spiller jeg såklart OFP fortsatt da :D

Lenke til kommentar
[iC,22/03/2005 : 00:24]
Kjøpte Sid meier's pirates idag, utrolig moro spill, god grafikk også!

Grafikken er ikke akkurat hva man kan kalle "god".

Den er jo ikke dårlig heller da.

Den er liksom ikke god, men "fin", slik som blant andre Gothic 2, Hitman (1-3), Freedom Fighters, osv. :)

mente liksom atmosferen, den tegneserie lignende stilen, og det fine vannet og palmene :love:

Har bare en "passion" for krystall hvite strander og palmer :love::love:

Me Too!

Har ikke prøvd Pirates! enda (selv om at jeg har det piratkopiert her et sted :blush: ), men da jeg spilte Pirates Of The Caribbean, hadde jeg også samme følelse. Det var som om at jeg var der! Det gjorde meg liksom litt sånn.. hva het nå den følelsen... glad? :p

Og slik var det med Gothic 2 også. Av en eller annen grunn.... Jeg ble forelska i et spill... :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...