Gå til innhold

Undersøkelse: Hva liker du ikke??

smeboe

Anbefalte innlegg

Skrevet
I dag har jeg funnet ut at jeg ikke liker joikaker og kokte grønnsaker. :thumbdown:

joikaker... trust me, de er ikke særlig joy...skrivefeil som jeg ikke gidder å rette opp... :p

joikakaker smaker rett og slett gammelt lammekjøtt :thumbdown:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke:

- Alt med samme konsistens som gele (fiskeboller, pudding, osv)

- En del fiskeretter, men mye er bra også

- Pistasj/sjokolade is (woo - trådstarter er første jeg vet om som er enig med meg..)

- Vanilla Coke - måtte den brenne

- En hel haug med afrikansk mat

Skrevet
Jeg forstår egentlig ikke hva som er galt med joikakaker(ikke joikaker)??!?

Ikke jeg heller. Deilig konsistens :D

Elsker joikakaker! Mos kokte poteter og joikakaker med gaffelen å rull de rundt i saus, sånn at det ser ut som babygrøt. Det er godt!

Skrevet
Liker ikke gryterett, annanas på pizza, peanøtter :sick:  :sick: , og en masse andre ting

Elsker alle de tre tingene der og! Men, ananas på pizza er noe som har kommet med alderen, så du kommer sikkert til å like det snart.

Hvor gammel er du da? :p

Det er sikkert forskjellig når det kommer med alderen. 10, 15, 20 eller hva som helst... Jeg elsker sikkert fisk når jeg er 20... :p Men ok da, jeg er bare 15, og det irriterer møkka av meg når de andre råner rundt på moped! :realmad:

Hmmm. Da er jeg vel noen år eldre enn deg og jeg liker ennå ikke ananas på pizza. Tror ikke jeg kommer til å like det noensinne :p:sick:

Skrevet
Dette er det særeste jeg har opplevd siden han som skulle ha rekesalat og hakket løk (løkringer var æsj) på burgeren.

Affefaen! :sick: :sick: BLÆÆÆÆ!!

• 1 år senere...
Skrevet
Fiskekaker (eeew)

Lever

Lutefisk

Kaviar

Rogn

Sei/pale

Fiskepudding

Dressing

Marmelade

Majones

Mye av det samme synes jeg ikke er spiselig kan legge til Reker er heller ikke noe særlig.

Skrevet

Spiser vel omtrent alt men liker ikke min bestemors ferske suppe. Hu er av den gamle skolen som skal utnytte ALT, så hu putter slintrer og fett i suppa :sick:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...