Gå til innhold

Er "SE Z1010" verdt 3000 kroner?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har et tilbud om å få SE Z1010 for 3000kr. Syns dere jeg bør kjøpe den, og er den verdt tre lapper? Jeg har fra før av Motorola V600 og Nokia 6230.

 

 

EDIT av moderator - Har tidligere sagt at jeg uten forvarsel stenger poster med dårlig emnetittel her i mobiltelefonforumet på grunn av at slike innlegg er ett problem her inne. Denne tråden er imidlertid startet for en stund siden, og er blitt populær, så jeg bare endrer emnetittelen.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har et tilbud om å få SE Z1010 for 3000kr. Syns dere jeg bør kjøpe den, og er den verdt tre lapper? Jeg har fra før av Motorola V600 og Nokia 6230.

kjøp den!

den har jo alt....men visst du synes størrelsen er viktig, ikke kjøp den fordi den er stor... :wow:

visst jeg hadde fått det tilbude så hadde jeg kjøp den :yes:.

men hvis du synes det går fint, med v600 og 6230 så er det ikke vits å kjøpe z1010 synes ihvertfall jeg da. trenger du 3G? trenger du 3g så kjøp den...for det var veldig billig for en 3g telefon!

hvor fikk du det tilbudet fra?

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har et tilbud om å få SE Z1010 for 3000kr. Syns dere jeg bør kjøpe den, og er den verdt tre lapper? Jeg har fra før av Motorola V600 og Nokia 6230.

3000,- er billig for SE Z1010 det. Får den knapt under 3500,- med 12 måneders binding i Sverige, så....

 

Så bare kjøpe det, så lenge den ikke er låst og er uten binding.

 

Men strengt tatt ville jeg heller brukt Motorola V600 eller Nokia 6230 frem til 3G-nettet åpener i Norge - og det kan jo ta sin tid..... Telenor kommer visstnok til høsten, mens Netcom ikke åpner før i begynnelsen av 2005. Og innen den tid kan det jo ha kommet flere, fetere og mindre 3G-telefoner enn SE Z1010.

 

Men et godt kjøp er det nok! ;)

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har et tilbud om å få SE Z1010 for 3000kr. Syns dere jeg bør kjøpe den, og er den verdt tre lapper? Jeg har fra før av Motorola V600 og Nokia 6230.

3000,- er billig for SE Z1010 det. Får den knapt under 3500,- med 12 måneders binding i Sverige, så....

 

Så bare kjøpe det, så lenge den ikke er låst og er uten binding.

 

Men strengt tatt ville jeg heller brukt Motorola V600 eller Nokia 6230 frem til 3G-nettet åpener i Norge - og det kan jo ta sin tid..... Telenor kommer visstnok til høsten, mens Netcom ikke åpner før i begynnelsen av 2005. Og innen den tid kan det jo ha kommet flere, fetere og mindre 3G-telefoner enn SE Z1010.

 

Men et godt kjøp er det nok! ;)

Hei. Takker for alle svar. Jeg er ute etter Z1010 da den er fullspekket med funksjoner og stor minne, men hvor stor er den på størrelsen?

Tilbudet har jeg fått fra en bekjent som har kjøpt den fra et firma, med full garanti og norsk meny oppsett. Syns dere det er billig for 3000kr, er ikke sikker hva den vil koste når den kommer ut i Norge.

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har et tilbud om å få SE Z1010 for 3000kr. Syns dere jeg bør kjøpe den, og er den verdt tre lapper? Jeg har fra før av Motorola V600 og Nokia 6230.

3000,- er billig for SE Z1010 det. Får den knapt under 3500,- med 12 måneders binding i Sverige, så....

 

Så bare kjøpe det, så lenge den ikke er låst og er uten binding.

 

Men strengt tatt ville jeg heller brukt Motorola V600 eller Nokia 6230 frem til 3G-nettet åpener i Norge - og det kan jo ta sin tid..... Telenor kommer visstnok til høsten, mens Netcom ikke åpner før i begynnelsen av 2005. Og innen den tid kan det jo ha kommet flere, fetere og mindre 3G-telefoner enn SE Z1010.

 

Men et godt kjøp er det nok! ;)

Hei. Takker for alle svar. Jeg er ute etter Z1010 da den er fullspekket med funksjoner og stor minne, men hvor stor er den på størrelsen?

Tilbudet har jeg fått fra en bekjent som har kjøpt den fra et firma, med full garanti og norsk meny oppsett. Syns dere det er billig for 3000kr, er ikke sikker hva den vil koste når den kommer ut i Norge.

det er billig! z1010 for 3000kr er billig....tror prisen skal være noe med 5000-6000 kr når den kommer ut i Norge.

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar
Hei. Takker for alle svar. Jeg er ute etter Z1010 da den er fullspekket med funksjoner og stor minne, men hvor stor er den på størrelsen?

Tilbudet har jeg fått fra en bekjent som har kjøpt den fra et firma, med full garanti og norsk meny oppsett. Syns dere det er billig for 3000kr, er ikke sikker hva den vil koste når den kommer ut i Norge.

Spør du meg er ikke Z1010 en ekstraordinær telefon så lenge ikke 3G-nettene er åpnet i Norge - DA blir den overlegen. Frem til da vil jeg si at V600 og til dels 6230 nesten er like fete - og langt mindre. Er jo 3G-mulighetene som gjør Z1010 spektakulær.

 

Men at 3000,- (uten binding) for en Z1010 er et godt kjøp er det ingen tvil om. Slå til!

 

Med 12 mnds. binding vil man nok se Z1010 ned i 3000,- også i Norge (eller enda billigere?) - da den vil bli betydelig sponset for å få fart på 3G-utviklingen i landet. Uten binding får du den sikkert for en 5000,-.

Lenke til kommentar
Men en 3G mobil for 3000 da gitt!

Når man ikke kan bruke 3G-nettet er vel ikke den funksjonen så veldig nyttig...

 

Når 3G er klart i Norge kommer oppfølgeren til Z1010, så hvis du absolutt må ha SonyE bør du heller vente på den.

 

Vi fikk Z1010 for snart ett år siden nå, det er ikke akkurat nyeste teknologi som sitter i den lengre. Oppfølgeren er både mindre og mye bedre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Den hadde jeg kjøpt på flekken for 3k. :dribble:

You lucky bastard :p

 

Men siden du sier det er norsk menysystem and stuff (norsk bruksanvisning finnes foresten på sonyericsson.com), vil det si at de telefonene som selges i Sverige har norsk ferdig lagt inn? Sverige er jo faktisk det eneste stedet verden telefonen selges for øyeblikket :thumbdown:

 

Legg ut bilder hvis du kjøper den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...