Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler sterkt på at du får kjøpt digitalt bakstykke til det kameraet, men om du får det, vil det antagelig koste minst like mye som de billige digitale speilreflekskameraene du får kjøpt nå...

 

Hørte om noe som skulle plasseres i kameraet som film, som skulle være billigere enn digitalt speilrefleks. Men det var en haug ulemper, som at en ikke fikk lcdskjerm og annet.. Tror aldri det ble mer enn en markedsundersøkelse for å sjekke interessen blandt folk.. (men jeg kan jo ta feil... )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Tviler sterkt på at du får kjøpt digitalt bakstykke til det kameraet, men om du får det, vil det antagelig koste minst like mye som de billige digitale speilreflekskameraene du får kjøpt nå...

 

Hørte om noe som skulle plasseres i kameraet som film, som skulle være billigere enn digitalt speilrefleks. Men det var en haug ulemper, som at en ikke fikk lcdskjerm og annet.. Tror aldri det ble mer enn en markedsundersøkelse for å sjekke interessen blandt folk.. (men jeg kan jo ta feil... )

 

Jeg også leste noe om det der i et Forografiblad fra 2001. Det var som en digital film som skulle plasseres i filmrommet.

Vet aldri om det ble noe av???????????

Jeg også leste noe om det der i et Forografiblad fra 2001. Det var som en digital film som skulle plasseres i filmrommet.

Vet aldri om det ble noe av???????????

Lenke til kommentar
bakstykker er bare for mellom- og storformat-kameraer, og ikke vanlige 35mm speilreflekskamera.

 

Men så kan du også få tak i 140 megapiksler på slike (!!!!!!!!!!!!!!!!)

Du skal ikke svare for bombastisk hvis du ikke er sikker...

 

Dette finnes også for 35mm-kamera (er ikke sikker på om Leica har lansert denne enda, men kommer i såfall).

 

Check this out!

 

Men er nok vanskelig å få tak i tilsvarende til Canonen her da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...