Gå til innhold

Tidenes H&M reklame i Oslo!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dritbra reklame! Jeg synes den er fin jeg :D Nettopp kjøpt meg den bikinien faktisk :blush:

Vi tror deg ikke før du har postet et bilde av deg og bikinien, og ikke noe annet:P

Skrevet
Dritbra reklame! Jeg synes den er fin jeg  :D  Nettopp kjøpt meg den bikinien faktisk  :blush:

Vi tror deg ikke før du har postet et bilde av deg og bikinien, og ikke noe annet:P

He he he... :dribble: - neida ;) Anyway; for en megaposter! Den må jo veie masse :wow: !

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet
:wow: Hva var det egentlig reklame for? :p

Tannkrem

Skrevet
:wow: Hva var det egentlig reklame for?  :p

Tannkrem

De nye bikiniene på H&M. Som er dritbillig og sååå nice. Ja, reklamen funket! Samtlige venninner har kjøpt den, bare i forskjellige farger :laugh:

Skrevet

Må vert no drit for de som satte den opp.

Div. andre storbyer rundt i verden har vel ganske så heftige reklamer de også, og mange.

Skrevet

Skulle gå ut av hovedinngangen til Jernbanestasjonen, og *PUFF*

Der er den dama rett foran meg. Det tok noe tid før jeg fikk med meg at det var H&M som sto bak reklamen... :D

Skrevet

Liker ikke å ha de bikiniene H&M setter på plakatene, da har jo alle sett hvor bra hu perfekte dama ser ut i den og da bare driter jeg meg ut nåe jeg har den liksom :p Men fin var den :D

Skrevet

Jeg synest de H&M reklamene fokuserer VELDIG på damene, i reklamene sine...

For meg gjør det ingenting :D . men jeg tror meningen med reklamene er att de skal få solgt de, ikke vise damene deres til gutter/menn/lesbiske... :p

Skrevet

For meg gjør det ingenting :D . men jeg tror meningen med reklamene er att de skal få solgt de, ikke vise damene deres til gutter/menn/lesbiske... :p

De nye bikiniene på H&M. Som er dritbillig og sååå nice. Ja, reklamen funket! Samtlige venninner har kjøpt den, bare i forskjellige farger

Dama mi ville også kjøpe den...

Skrevet

Vel, de klarer tydeligvis å få solgt de.. ;)

De nye bikiniene på H&M. Som er dritbillig og sååå nice. Ja, reklamen funket! Samtlige venninner har kjøpt den, bare i forskjellige farger

Selv synes jeg modellen var litt tynn/formløs, men bikinien var fin :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...