Gå til innhold

Amotor: Amotor, dårlige tider


Anbefalte innlegg

Jeg ser at amotor.no har veldige dårlige tider. Er det pga av den nye ledelsen?

Før var amotor mye bedre, og jeg syntes faktisk de var en av de beste, men nå er de en av de verste. Før, hadde vi ferske egenskrevde nyheter, idag har amotor bare en pressemelding i uka tilogmed mindre. Før var galleriet mye bedre oppdatert, eller vi kan si alt var bedre, synd at det ble sånn.

Og hvor ble det av alle de flotte og unike rallynyhetene, det var jo her på amotor, jeg fulgte tett på WRC, men nå er det ingen mer WRC nyheter,dette stedet vokste fra bra til bedre til dårligst. Jeg er veldig skuffet, over den nye ledelsen, må jeg si. :cry::thumbdown::mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er slikt som skjer når hoden ruller unna i høgt tempo dessverre. Har vel egentlig gått personer jevnt og trutt så vidt jeg har forstått det (litt merkelig det der, men, men...). Synd, for siden så veldig lovende ut en stund.

Endret av Atpn
Lenke til kommentar

For min del ser jeg nesten aldri på førstesida eller i galleriet lenger. Og mens det ble oppdatert var det skjeldent jeg leste pressemeldingene, men det har såklart med mine interesser å gjøre.

 

Forumet, derimot, har kommet seg og mange her sitter inne med stor kunnskap som vi uvitende drar god nytte av :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...