ttt Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Jeg gjorde det, gjorde du? Jeg lenket jo til alle sniktittene og featurene nettopp for å vise at det er kommet mye informasjon om Half-Life 2. Men du virker ikke som du er interessert i å endre syn? no linka du vel ikkje no har eg lest fort igjennom 7-8 av artiklane (previews) men eg syns ikkje det sto noko særleg info om spelet der eg. det var stort sett overfladisk info dei gav (grafikken er bra, du har mange våpen, det ser spenande ut. bla bla bla) så det var ikkje mykje fornuftig innhald i artiklane. og dei inneholdt mykje av den same informasjonen. Zernick: det er bare å søke etter s.t.a.l.k.e.r
Merlin Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Du har eit godt poeng der ttt. And you may kiss the bride *dere er forelsket i hverandre*
oerhört Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Usj, så lenket jeg vel ikke: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/540331.asp?q=stalker og http://www.gamerankings.com/htmlpages2/914642.asp?q=half sånn.
Elensar Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Du har eit godt poeng der ttt. And you may kiss the bride *dere er forelsket i hverandre* FYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du har sans for humor du Merlin
co2 Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 At noen ikke kan like HL har jeg vanskelig for å forstå. Jeg vokste opp med HL som Moderspillet, jeg kan ALT om det, har spilt det ca 10 ganger (igjennom) Det er ikke i det hele tatt populært pga CS. Gameplay og historie er genialt, at noen ikke liker det tyder bare på at de ikke kan noe om spill og vet hva kvalitet er. At HL2 blir tidenes spill er det ingen tvil om, jeg for min del lever kun for HL2 nå, har fått all viten som eksisterer om spillet til nå og gleder meg sinnsykt. At FarCry, Doom3 og Stalker kommer til å danke det ut er det ikke sjanse for. FarCry har dårlig historie, vanvittig dårlig gameplay. Variasjonene er små. Det var veldig skuffende, eneste jeg likte er grafikken på naturen, ellers var spillet et av de dårligste på Lange tider. AIen er ubrukelig, springer opp i ansiktet ditt og dummer seg. Doom3 ser ut til å være skikkelig tøft ut grafisk og som skremmende underholdning, men etter å ha sett traileren, så ser skyte delene patetiske ut. De har beholdt splatter looken som var i gamle Doom, der de knuses i småbiter når du skyter dem. Stalker ser ut til å bli en redning i disse fattige spilltider. Vær effektene er unike, naturen er skremmende realistisk og natt\dag syklus er fantastisk. Selv om AIen ser en smule dårlig ut, så blir nok dette fikset på. Så viss du kombinerer skremmende, morsomt og variert gameplay, skyte scener helt utenom det vanlige med spektakulære våpen med tidenes beste historie. Så får du HL2. Vi har ikke ser fjerten av det vi har i vente, spillet er verdt alle pengene, siden dette vil bli årets beste spill, som kommer til å "Blow our socks off" Jeg kan ikke si annet enn "N000000000000bs!!!!!!11!!!1!!!!1!" til de som ikke liker HL.
ttt Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 denne posten vert bare meir og meir of-topic. det er vel snart på tide at den vert stengt. vi blir nok aldri enige. men eg har rett det var siste ord i den saken. ha ein fortsatt fin kveld
Zeph Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Jeg kan ikke si annet enn "N000000000000bs!!!!!!11!!!1!!!!1!" til de som ikke liker HL. Seier meir om deg enn alle som ikkje liker det (undertegnede blant anna)
Elensar Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 (endret) FarCry har dårlig historie, vanvittig dårlig gameplay. Variasjonene er små.Det var veldig skuffende, eneste jeg likte er grafikken på naturen, ellers var spillet et av de dårligste på Lange tider. AIen er ubrukelig, springer opp i ansiktet ditt og dummer seg. Har du prøvd Far Cry du eller? Kan være litt einig med at det er en dårleg historie,men men. Variasjonane i Far Cry er veldig store, du er både ute og inne, i hus, små bunkersa og større lagerhalla. Grafikken er den beste til no (før Stalker, Half Life og Doom 3). Det som er bra er AI'en. Soldatane dukker aldri opp på den same plassen! Å JA, EG SKAL KJØPE HALF LIFE 2!!! Endret 20. mai 2004 av Zernick
TCi Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Vi får fortsette diskusjonen når begge spillene har kommet ut og vi har kommet igjennom de
runeah Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Vi får fortsette diskusjonen når begge spillene har kommet ut og vi har kommet igjennom de Å nei du.! Da er det jo ikke noe morsomt lenger? Jeg er også litt imot Far Cry, historien er ikke særlig fin nei... Men gameplayet er litt stilig. Kjøre bil, fly litt hangglider osv. BAre synd at AI er for dårlig til å se deg kjomme kjørende eller gående før du er 2 meter unna. I alle demoer og filmer av hl2 vises det at Fienden er langt mer "aggresive" og tenkende enn noen andre jeg har sett. De slår faktisk inn dører, spotter gjennom vinduer, skyter blindt gjennom vinduet helt til de ikke hører deg lenger... De gir seg ikke. Tenk dere den skrek og gru og stress faktoren DET skaper... Kommer til å tisse på eg når jeg skal ta min første strider!
Arne And Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Hva er bra med HL? Hva er bra med skive med brunost? Det er et tåpelig spørsmål, da du kan forvente å få helt forskjellige svar. I tillegg er spillet nå så gammelt, at spørsmålet burde heller vært formulert slik: Hva VAR bra med HL. Hvis du ikke liker FPS-spill er det stor sannsynlighet for at du heller ikke vil like HL. Hvis du har problemer med å spille spill med "overnaturlige" eller "lite troverdige" elementer, vil du mest sannsynlig heller ikke like HL. Hvis du har spilt nyere spill med mye bedre grafikk (som f.eks Hitman, Far Cry, Mafia osv), så vil du garantert bli skuffet av HL. MEN....... HL VAR et bra spill fordi: Grafikken, den gang, var meget bra. Det satte en ny standard for FPS-spill (Story, gameplay, grafikk) som den gang var imponerende. I dag finner du spill som er klart bedre, så hvis du bruker HL1 til å vurdere HL2, tror jeg du er på villspor. Kan den dag i dag ta frem HL og kose meg med det, men da drives jeg mer av nostalgi enn reinspikka spillglede. AKkurat som jeg en gang i blandt spiller Giana-sisters på Amiga-emulator. Nostalgi er morro. Jeg mener det blir helt feil å nå vurdere HL2 ut i fra hva du ser av HL1, da HL1 tross alt er "eldgammalt" og vil fremstå som et ganske forskjellig spill fra HL2. Hva er da bra med HL2? Jeg vet ikke. Jeg har ikke spilt det. Men jeg har store forventninger til det (og kommer kanskje til å bli litt skuffet). Jeg antar at HL2 kommer til å sette listen enda ett hakk høyere for spillutviklere og blir sett på som en milepæl i spillutviklingen. Hadde jeg hatt en bong til HL2 hadde jeg brukt den og gjort meg opp min egen mening. Lykke til.
oerhört Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Vil bare si at for min del er det fortsatt en fryd å spille Half-Life. Spillet ikke bare var tidenes beste førstepersonsskyter, det er fortsatt. Det har en spillglede, involveringsgrad og sjarm som vanligvis mangler hos konkurrentene, det har gjennomgående strålende nivåer, og det er intenst som bare det - spesielt på den hardeste vanskelighetsgraden. At mennesker kan finne på å påstå at det ikke lenger er spesielt, gjør meg forundret. Har disse menneskene spilt gjennom spillet? Det er så fylt av høydepunkter at det gjør fysisk vondt.
Merlin Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Å JA, EG SKAL KJØPE HALF LIFE 2!!! Ser at du har et et ATI RAdeon 9600 256 meg, dette er ikke optimalt til å spille HL2 med hvis du skal ha den lekreste grafikken ifølge Gabe Newell. Du kan kanskje spille HL2 med medium details. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt et nytt skjermkort.
Elensar Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 (endret) Å JA, EG SKAL KJØPE HALF LIFE 2!!! Ser at du har et et ATI RAdeon 9600 256 meg, dette er ikke optimalt til å spille HL2 med hvis du skal ha den lekreste grafikken ifølge Gabe Newell. Du kan kanskje spille HL2 med medium details. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt et nytt skjermkort. Eg skal kjøpe eit Radeon x800 snart, eller så blir det noko av Radeon 9800 serien. No for tiden har eg eit Radeon 9000pro 64 mb det andre har eg solgt. Edit: noko er lagt til. Endret 21. mai 2004 av Zernick
Merlin Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Å JA, EG SKAL KJØPE HALF LIFE 2!!! Ser at du har et et ATI RAdeon 9600 256 meg, dette er ikke optimalt til å spille HL2 med hvis du skal ha den lekreste grafikken ifølge Gabe Newell. Du kan kanskje spille HL2 med medium details. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt et nytt skjermkort. Eg skal kjøpe eit Radeon x800 snart, eller så blir det noko av Radeon 9800 familien. Anskaffer du deg et X800Pro vil du kjøre begge spillene på 1600x1200 med AA og AF glatt
TCi Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Å JA, EG SKAL KJØPE HALF LIFE 2!!! Ser at du har et et ATI RAdeon 9600 256 meg, dette er ikke optimalt til å spille HL2 med hvis du skal ha den lekreste grafikken ifølge Gabe Newell. Du kan kanskje spille HL2 med medium details. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt et nytt skjermkort. I følge Valve så er Radeon 9600XT, 9800 Pro og 9800XT å anbefale for optimal ytelse.
Merlin Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Å JA, EG SKAL KJØPE HALF LIFE 2!!! Ser at du har et et ATI RAdeon 9600 256 meg, dette er ikke optimalt til å spille HL2 med hvis du skal ha den lekreste grafikken ifølge Gabe Newell. Du kan kanskje spille HL2 med medium details. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt et nytt skjermkort. I følge Valve så er Radeon 9600XT, 9800 Pro og 9800XT å anbefale for optimal ytelse. 9600xt er ikke et Radeon 9600 non pro med billig 256 mb
TCi Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 (endret) 9600xt er ikke et Radeon 9600 non pro med billig 256 mb Det vet jeg Tenkte jeg bare skulle informere hvilket kort man trengte. Endret 21. mai 2004 av TCi
Merlin Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 9600xt er ikke et Radeon 9600 non pro med billig 256 mb Det vet jeg Tenkte jeg bare skulle informere hvilket kort man trengte. Men et X800Pro/XT PE derimot
TCi Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 9600xt er ikke et Radeon 9600 non pro med billig 256 mb Det vet jeg Tenkte jeg bare skulle informere hvilket kort man trengte. Men et X800Pro/XT PE derimot Ja det blir garantert lekkert Du fikk visst dobbel så høg framerate med det kortet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå