Gå til innhold

Hvilken Bittorrent-klient er kunge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Azureus bruker jeg selv. Den har det meste av funksjoner, er avansert, og fungerer med passord-godkjenning på tracker. I tilleg rapporterer den stats korrekt (!), noe hverken shadows, torrentstorm eller bittornado gjør (greit på sider som kicker deg om du har for dårlig ratio).

Bruker ei heller like mye ressurser som andre klienter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Azureus lukker seg hvis jeg lar den stå på og forlater maskina.Hvis jeg starter den før jeg går på skole / trening er den lukket da jeg kommer hjem. Ingen har vært hjemme så ingen har rørt PCen, merkelige saker.

Skrevet

Bittorrent er jo dødstregt system, tar jo dager å laste no ned :( Eller er det noe jeg gjør feil? Min erfaring med BitTorrent-3.4.2 er ihvertfall treghet...

Skrevet (endret)

norm988.png

G3torrent ;)

downloads.jpg

Filetopia, en spennende klient som kan søke etter torrentfiler

1064929835.gif

BitSpirit liker jeg veldig godt og er den jeg liker best etter:

20825358_475645d9cc.jpg

Shareaza(fant bare tyskt bilde)

Endret av jokki
Skrevet

Shareaza er faktisk elendig på å få høy nedlastingshastighet, bruker MYE ressurser, og oppdaterer ikke stats korrekt.

Derfor liker jeg azureus, fordi den ser sånn noenlunde ålreit ut, den fungerer på alle platformer som støtter java, den har MASSE funksjoner, bruker lite ressurser, kan laste ned så mange torrrents du vil om gangen.

Er for tiden ingen klient som kan erstatte azureus for meg.

Skrevet

Nemlig. Azureus er det beste jeg har prøvd (vanlig BT, BT++, Shadow, Shareaza, ABC og Azureus).

Det var en utgave hvor det brukte konstant 100% cpu etter en times tid, men det er fikset nå.

Hoax: det kommer helt an på hva du laster ned. Er det gamle feriefilmer eller word-dokumenter, er det som oftest få personer som deler dem, og hastigheten kan være temmelig lav. Er det derimot etterlengtede feriefilmer som nettopp har blitt utgitt, kan du derimot forvente deg fine hastigheter.

Hentet ned en av de sistnevnte i går, det gikk i 150kb/s hele veien.

Skrevet

Fant getaway in Stockholm, tror det var den første. Så bare politiet noen sekunder i begynnelsen hehe, den gikk greit å få ned...

Så jo flere som har det du vil ha desto fortere går det...hmm jaja. Blir jeg automatisk en av utdelerene når jeg har noe? Det stod upload speed 30kb/s mens jeg holdtpå å hente den.

Skrevet

Testa Azureus et par dager, funker veldig bra og har en fin interface. MEEEN, fant også ut at siden den er java-basert (bruker siste ver.) kommer den i konflikt med Opera på nettsider som har java-applets.

Downloaden min gikk ned til 0 :thumbdown:

Skrevet

Det er ganske kjipt ja..men det blir kanskje fikset snart?

@ Hoax.

Det du må gjøre, er å sette maksimal uploadhastighet (azureus ++ mange flere har denne funksjonen) til ca 70% av hva du maksimalt kan laste opp med linjen din.

Hvis ikke, så vil utlinjen makses ut, og det vil føre til ekstremt lave downloadhastigheter.

Skrevet (endret)
norm988.png

G3torrent ;)

G3_Torrent.JPG

G3torrent ;)

Lik?

Så hell Jokki rask. Men jeg hatt prøvd porto 6881-6999 men hjalp ikke :dontgetit:

Endret av Thomas :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...