Gå til innhold

Startpakker m/tlf og kontantkort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ellers er det T610 for bare 1399,- eller var det 1390,-? på elkjøp. Du får også 100,- i ringetid, netcom såklart ;)

Trur ikke det var mye sant at elkjøp skal selge SET610 for 1399,- m/netcom kontant.Stod ingenting om det i kampanjeavisa deres.Men jeg var i byen i går og gikk forbi en mobilbutikk kalt GSM sentrene,der solgte de Nokia 3200 m/netcom kontant for 890kr :p

Skrevet

Sitter med avisa demmes foran meg og i den jeg har er det hvertfall t610 med netcom til 1399, har også en kompis som har vært å kjøpt en slik

Skrevet
Sitter med avisa demmes foran meg og i den jeg har er det hvertfall t610 med netcom til 1399, har også en kompis som har vært å kjøpt en slik

Kødder du?I den leser er det SE T630 for 299,- m/netcom Activ abb.Kanskje tilbudet ikke gjelder bare for noen steder i Norge?Synes at det er litt rart at Elkjøp skal selge SE T610 for 1399kr m/netcom kontant,det er jo ufattelig billig.Har du tilgang til scanner,om du har det så scanner du inn bilde og legger det ut her!!

Skrevet

Når jeg legger ut info her så er det som regel sant ;)

Hadde jeg hatt scanner så kunne jeg vist deg det, men det har jeg ikke. Dessuten så har jo en til bekreftet det jeg skrev istad :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Youngtalk er jo ikke akkurat billig å ringe med da... 2,49 pr minutt.

Nesten like dyrt som kontantkort.

Det var litt off-topic :)

RIMI selger jo Nokia 3200 til 990,- med NetCom kontant startpakke - og 100,- i ringetid - så da gir man egentlig 890,- for telefonen. Det er ingen verst pris for en 3200.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...