Dingot0m Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 (endret) Topic says it all. Noen gode argumenter for/mot? Personlig må jeg ha den på... klarer ikke uten. Mange spiller med hud_fastswitch av.. jeg skjønner ikke åssen de klarer det Endret 17. mai 2004 av Dingot0m
Döden Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 On. -dvs "den gule menyen" ikke dukker opp right ? Enklere og greiere å bytte våpen.
atrax Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 (endret) Har egne binds for primary og secondary weapon, kniv, alle granater + c4. Har ikke bruk for knappene 1-5 lenger. I praksis virker bindsa mine som om hud_fastswitch var 1. Om noen skulle bry seg: // Fast Primary select bind del "weapon_ak47;weapon_aug;weapon_awp;weapon_g3sg1;weapon_m249;weapon_m3;weapon_m4a1;weapon_mac10;weapon_mp5navy; weapon_p90;weapon_scout;weapon_sg552;weapon_tmp;weapon_xm1014;weapon_ump45;weapon_sg550;weapon_famas;weapon_galil" // Fast Sidearm select bind end "weapon_deagle;weapon_elite;weapon_glock18;weapon_p228;weapon_usp;weapon_fiveseven" // Fast Knife select bind pgdn weapon_knife // Fast HE select bind kp_ins weapon_hegrenade // Fast Flashbang select bind kp_end weapon_flashbang // Fast Smokegrenade select bind kp_leftarrow weapon_smokegrenade // C4 Select bind home weapon_c4 Veldig praktisk å ha alle knapper jeg trenger rundt piltastene. Endret 17. mai 2004 av atrax
TomWhittaker Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Bruker du piltastene? Samme skulle jeg til å si Jeg klarer ikke meg uten å ha hud_fastswitch på nå, men så er jeg veldig vand med det da.
Treat Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 husker jeg brukte piltaster da jeg starta for ca 3 år sia og kunne aldri brukt de igjen plagsomt,mindre controll,for mye mellomrom mellom noen knapper og det og bruke awds og knappene rundt der er bare mer praktisk syns jeg
MrLee Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 så definitivt på....hadde aldri klart meg med å spille med fastswitch av...tar jo år og dag å bytte våpen da... og det derr oppsettet over var bare... o.O men alle om sitt regner jeg med...
LordNic0 Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Hadde ikke klart meg uten fastswitch. Den må helt klart være PÅ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå