Gå til innhold

Kommet noen e3 videoer eller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt har det kommer videoer fra E3..

Har subscription på Fileplanet og lastet ned en hel masse. Sjekk også på gamershell da slipper du gjerne kø på public servere

Skrevet
Selvsagt har det kommer videoer fra E3..

Har subscription på Fileplanet og lastet ned en hel masse. Sjekk også på gamershell da slipper du gjerne kø på public servere

Altså, World of Warcraft videoer fra E3?

Skrevet

Dette er et utmerket eksempel på hvorfor man bør skrive en ordentlig topic og ikke bare anta at folk vet hvilken gruppe det ligger i :-)

"Kommet noen e3-videoer av WoW eller?" hadde vært bedre, husk at ikke alle leser forumet og kategoriene, men bare bruker topic på gamer.no og "last posts" etc.

• 4 uker senere...
Skrevet
her har du introen til WoW, ferdig, i "shakycam" versjon (dvs. dårlig kvalitet, håndholdt kamera)

Jeg sier bare at dette kommer til å rocke vilt. Utrolig intro, får frysninger av å se den, selv om lyden drukner og kvaliteten er så som så.

Se selv:

http://wow.warcraftstrategy.com/E3/images/104_0425.avi

Satan, gattabanen, fyttirakkern kan det der med animering og greier ass!

Det at de er guder på cutscenes samt at de før utrolig bra atmosfære på det hele gjør den introen der til noe av det beste jeg har sett tror jeg.

Blir kult når jeg har den lokalt på maskina og skal fyre opp for første gang med høy lyd og mørkt i rommet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...