Gå til innhold

Kuleste våpen på et spill ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid vært svak for skarpskytterrifler, noe jeg tilsynelatende har til felles med 83% av resten. Ellers så er det jo også morsomt å komme tett innpå folk med kniv eller pistol. Blir nok M82'en i MW2.

Skrevet

Det har vært svært mange stilige våpen opp igjennom spillhistorien.

For min del synes jeg Brotherhood fra FFX er det vakreste våpenet:

tidus_water_spira_brotherhood.jpg

SC-20K fra Splinter Cell er på toppen når det gjelder det meste annet. Jeg tror jeg ikke har drept/uskadeliggjort flere mennesker med noe annet enn dette våpenet:

13521orig.jpg

Skrevet (endret)

Ingenting slår ZPEFM (også kalt gravity gun) fra Half-Life 2 spillene!

EDIT:

Kan bruke ALT smått og mellomstort til ammunisjon!

gravitygun-halflife2.jpg

Endret av JAR.ed
Skrevet

The SC Pistol is a lightweight, mostly polymer, semi-automatic pistol that Sam Fisher uses as a compliment to his main weapon, the SC-20K Prototype. It is modelled after the Five-seveN manufactured by Fabrique Nationale de Herstal. Its name is derived from the unique 5.7mm ammunition it uses and the company's initials.

FN_5-7_Tactical_Pistol.jpg

Skrevet
Experimental MIRV Ifra Fallout 3 :thumbs: :thumbs: Makan til destruksjon må du leite lenge etter:D

Video:

Slenger meg på den der! Fat Man er også en fullverdig kandidat! Men Rock-It Launcher er morsomst, tho.

Skrevet

Har en rekke kandidater:

- Flammekasteren i Blood (lighter + deodorant...)

- Dynamitten i The Saboteur. Bare plant den i en bil, kjør i stor fart mot målet og hopp ut i god tid og nyt eksplosjonen.

- Hendene i The Saboteur (jeg blir aldri lei av å vri om nakken på nazistene. Den knekke-lyden er utrolig forstyrret. Hihi. Å kaste en nazist ut fra et høyt tårn med hodet først er heller ikke så kjedelig. For oss. Hihi.)

- Haglen fra Doom 1 (beste hagle noensinne)

- Foten vår i Dark Messiah. Det var utrolig morsomt å sparke folk opp i bål, utfor klipper, ned trapper og så videre. Så enkelt, men så effektivt. :devil:

Skrevet
Er enig i at det er digg med skikkelige snipere, men da må spillet ha skillelige skuddsomer og en god fysikk, men nok om det.

Er det ingen andre som digga BFG (big fucking gun) i bl.a Doom? :thumbs:

kommer bare med en rettelse her BFG 9000 heter Big Fragging Gun ikke fucking...

men jeg støtter tanken om at det er et rått spillvåpen :D

synes forøvrig også at grenade launcheren i duke nukem 64 va kul.

Skrevet

Mange av våpene i spill er de samme. Men som sikkert nevnt tidligere i tråden(sikkert ikke bare jeg som digga de) var det med et par kule i Perfect Dark på N64. Laptop Gun og Farsight. Savner spillet, og tiden jeg spillte det :)

Skrevet

M200 i MW2 er faen ikke verst den heller :D Ikke så mye som er bedre enn hold breath headshot last kill med den :cool: Ellers slenger jeg meg på MIRV'en i Fallout, herregud å det smeller :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...