Arsenal_RULES Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 La oss si at jeg er ganske langt i fra motstanderen. Hvor mye over skal du sikte for at du treffer headshot? Har litt problemer med å danne meg et bilde om hvordan kulene beveger seg i store områder???
sfRoyal Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Sikt på hodet, så får du HS. Og dessuten burde du øve aim med ak47, krever litt mer recoilcontroll.
tivers1 Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 La oss si du er i sjappa på aztec(shut it alex) å en t stormer fra dør så burde du skyte 2 og 2 skudd med sikte i halsen eller helt øverst på bryst kassa så tar recoiln av seg HS
Prowl Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 (endret) La oss si du er i sjappa på aztec(shut it alex) å en t stormer fra dør så burde du skyte 2 og 2 skudd med sikte i halsen eller helt øverst på bryst kassa så tar recoiln av seg HS Hvorfor ikke ta hodet med en gang, så slipper recoil ta seg av det? Jeg sikter på hodet hele tiden.. hvis du tar small bursts på ca. 3-5 skudd så burde du dra musen nedover mot brystet i det du drar bursten (starter på huet og drar nedover, skrått om han løper bortover).. det skal gå fort... hvis du får dreisen på det så går de fleste kulene midt på huet. (det gjør jeg , denne teknikken er ganske top secret... men nå deler jeg den med dere ) Endret 13. mai 2004 av Prowl
tivers1 Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 La oss si du er i sjappa på aztec(shut it alex) å en t stormer fra dør så burde du skyte 2 og 2 skudd med sikte i halsen eller helt øverst på bryst kassa så tar recoiln av seg HS Hvorfor ikke ta hodet med en gang, så slipper recoil ta seg av det? Jeg sikter på hodet hele tiden.. hvis du tar small bursts på ca. 3-5 skudd så burde du dra musen nedover mot brystet i det du drar bursten (starter på huet og drar nedover, skrått om han løper bortover).. det skal gå fort... hvis du får dreisen på det så går de fleste kulene midt på huet. (det gjør jeg , denne teknikken er ganske top secret... men nå deler jeg den med dere ) I'm honored
Veritas_ Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Bara eg som skyte ett og ett skudd på langt hold? Pleie å finka det o. 2 3 skudd på middels hold (så lenge eg ikkje får panikk ) Full spray (men sikte før eg skyte førsta skuddet seff) på nært hold.
Arsenal_RULES Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Skrevet 13. mai 2004 Hvor nøye er det om du løper menst du skyter med M4 fra god avstand. Er det anbefalt og stå i ro mens du skyter??? Hva er recoil-control???
Bluebeans Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Hva er recoil-control??? Cheat Mulig det er at man behersker recoilen..
Plomma2 Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Hva er recoil-control??? Cheat Mulig det er at man behersker recoilen.. Det er at man kan forstå/tenke seg til hvor kulene kommer til å gå, hvis de f.eks ser ut til å gå mot venstre, så drar du musa mot høyre sånn at kulene igjen går mot motstanderen.. Dårlig forklart, men, men
Sandiz Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Du laster ned ogc (online gaming cheat) og binder aimbot til mouse1
tivers1 Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 (endret) Du laster ned ogc (online gaming cheat) og binder aimbot til mouse1 online gaming CLIENT *pirke* Uanz cheat er no herk din ***** Endret 14. mai 2004 av Sarion
Portalol Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 plz da jeg fikk aldri sagt til meg åssen jeg skulle skyte hs :/ jeg måtte finne ut selv men det er faen bare å sikte og skyte på knotten til folka da. PS: Cheat er lame(men morro når folka whiner konstant >)
KydeX Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Jeg sikter på hodet og skyter 2-3 skudd om gangen. Løpe og skyte hs er ikke så lurt, du bør stoppe opp hver gang du skal skyte ellers treffer du ingenting. Setter du deg ned treffer du enda bedre.
Roald! Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Du laster ned ogc (online gaming cheat) og binder aimbot til mouse1 hmm. Ble litt interessert! Hvor kan eg laste den ned og hvordan skal eg binde aimbot til mouse1?
Veritas_ Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Du laster ned ogc (online gaming cheat) og binder aimbot til mouse1 hmm. Ble litt interessert! Hvor kan eg laste den ned og hvordan skal eg binde aimbot til mouse1? Ban o'hoi Du tror vel ikke at folk skal si slikt til deg.... Dessuten så fatter jeg ikke helt det med å binde mouse1 til aimbot. Bare tull jo. Ogc har jo sin egen "konsol". Var iallefall slikt den gangen jeg testet det (2 år siden).
Roald! Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Du tror vel ikke at folk skal si slikt til deg.... det er jo lov og håpe... skal jo bare teste det da!
Plomma2 Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Skal bare teste det, ja.. Du vet du blir banna fra CS i et år hvis du bruker det på en VAC server? HATER cheatere..
Killerzevs Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Sikt slik ca. på hodet deres og skyt. Du kan sikte LITT under når du er lengt borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå