Gå til innhold

TES: Penge Rekorden Din?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter en god del veksling med talking mudcrab har jeg nok vært oppe i tre millioner! Det tar år og dag, men når man har gjort absolutt alt spillet kan by på og fortsatt vil spille mer så finnes det ikke grenser for hva man vil gjøre :)

Skrevet
-OFFTOPIC-

Har aldri prøvd Morowind, er det bra og verdt å prøve? :wow:

JA! Etter min mening er The Elders Scrolls III: Morrowind ett av de beste spillene ever. Bare ta deg tid, i begynnelsen er det nemlig til dels vanskelig og tidkrevende å gå opp i level! Det jeg elsker med MW er variasjonen på oppdragene, stemningen som er skapt, og tilfredsstillelsen av å klare noe. Gå opp level, eller å finishe et oppdrag jeg aldri har tatt før. :thumbs: Spill i vei!

Skrevet

Hadde tenkt og si at jeg hadde fått ny rekord, men tror jeg glemmer den.

4 millioner, damn :dribble: . Tror jeg er litt satt ut nå, hvem selger dere til da???

Selger til han fyren i Balmora, Fighters Guild.

Skrevet
Hadde tenkt og si at jeg hadde fått ny rekord, men tror jeg glemmer den.

4 millioner, damn :dribble: . Tror jeg er litt satt ut nå, hvem selger dere til da???

Selger til han fyren i Balmora, Fighters Guild.

Hvis du vil ha mye penger, så kan du gå for å oppdrive "uniqe" items, for så å selge til museet i Mournhould. Du får opptil 30000 for flere gjenstander. Ligger en bok på museet hvor det står om items som er værdt mye. Dette er jo bare en måte å bli rik på, men jeg føler det er denne måten som gir meg mest glede ;)

Skrevet
morsomt det! solgte mye der!!!! Prøvde å ta hammeren men da sto 10 high ordinators over meg!!! :blush: og jeg døde med en gang! :blush:

Apropos High Ordinators...de er -sykt- gode! :green:

Enda hvor god jeg var (eh... :roll: ) klarte jeg ikke å ta èn, engang... :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...