Arsenal_RULES Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Skrevet 14. mai 2004 Apropos High Ordinators...de er -sykt- gode! Enda hvor god jeg var (eh... ) klarte jeg ikke å ta èn, engang... Ehhm, greide lett og ta en, da jeg prøvde.... Men som sagt var det bare èn jeg drepte...
Treblad Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Nå skal det sies at jeg ikke prøvde ordentlig hardt, og jeg hadde ingen form for health potions (såvidt jeg husker. Og hvis jeg hadde, brukte jeg de iallefall ikke). Kan hende jeg hadde klart det med litt innsats.
Arsenal_RULES Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Skrevet 14. mai 2004 Ja, jeg tok på alle healt-tricksene jeg kunne, og gikk til angrep. Gikk som smurt!
Nubby07 Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 jeg hadde ingenting da, hadde solg alt!!!!!!!! Ikke no våpen engang!! Derfor jeg døde fort!
Arsenal_RULES Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Skrevet 15. mai 2004 jeg hadde ingenting da, hadde solg alt!!!!!!!! Ikke no våpen engang!! Derfor jeg døde fort! Hvorfor selge alt du eier, bare får penger, er det noe gøy da???
RastaXP Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 oppi 100 000 engang. Creeper er teit. Den såkalte Talking mudcrab hvor er den? Hørt rykter om at den er ved Ball Fell er dette riktig?
RastaXP Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 High Ordinator hahahahaha. Klarer å slakte en sånn på 2 slag. Har 160 i armor rating og en Daedric Dai-katana med 75 til 99 pts i Fire Damage.
Gromle Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 oppi 100 000 engang. Creeper er teit. Den såkalte Talking mudcrab hvor er den? Hørt rykter om at den er ved Ball Fell er dette riktig? Den er på en liten øy sør og litt øst for Vivec.
Asmodeus* Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 gidder ikke å dra helt til talking mudcrab da! dra eller til creeper i Caldera, mye bedre (han har litt mindre penger da) har vel hatt en del millioner
Treblad Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Så lenge man beveger seg rimelig fort, synes jeg det er mye bedre å reise til Talking Mudcrab. Tar ikke lange tiden å komme dit, og er mye mindre stress da han har 10.000 istendenfor 5.000
Nubby07 Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Hvorfor selge alt du eier, bare får penger, er det noe gøy da??? Jeg kameraten min hadde et veddemål om hvem som fikk 10 millioner først!!! Han ledet og jeg måtte ta ham igjen så jeg solgte alt! Kameraten skulle jo ikke vinne!! Han var Orc og jeg var Wretched People! Ny rase som hører til Sea Of Destiny!
Arsenal_RULES Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Skrevet 16. mai 2004 Hvorfor selge alt du eier, bare får penger, er det noe gøy da??? Jeg kameraten min hadde et veddemål om hvem som fikk 10 millioner først!!! Han ledet og jeg måtte ta ham igjen så jeg solgte alt! Kameraten skulle jo ikke vinne!! Han var Orc og jeg var Wretched People! Ny rase som hører til Sea Of Destiny!
Elyas Machera Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 100.000 elns, men bruker opp penga på trening med en gang
Asmodeus* Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 blir litt kjedelig når man trener etterhvert, han blir liksom FOR god......
sedsberg Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 har hatt "bare" 800.000. Hadde ikke no spes å bruke penger på da. Ingen flere ting jeg kunne trene på. Hadde tonnevis av megadyrt utstyr jeg kunne solgt for sikkert flere millioner. (Men hva skulle jeg bruke de pengene på?) Har aldri funnet Mudcrab. Er den mest sør og litt øst? Eller mest øst og litt mot sør?
njøs Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Apropos High Ordinators...de er -sykt- gode! Enda hvor god jeg var (eh... ) klarte jeg ikke å ta èn, engang... Slaktet vel alle handsene inne i Almexias rom, de var ikke spesielt vanskelige. (måtte nok gå ut et par ganger for å spise litt health potions.
JR Ewing Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Jeg kan ikke i farten komme på noen som er hardere.. Men de er easy å ta i high-level.. som de fleste.
Gromle Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Den vanskeligste motstanderen jeg har møtt er han high elf'en uten templet i Mourhold. Han spør etter penger, og hvis du ikke gir han penger så kommer han tilbake senere i full rustning og angriper. Akkurat nå er jeg level 21 og har Goldbrand, men fikk så vidt skadet han. Og han løper like fort som meg selv om jeg har Boots of Blinding speed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå