Gå til innhold

Monolith avslører F.E.A.R. (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe å glede seg til det her ja. Shogo var et av de spillene jeg har likt best opp gjennom min spillkarriere, og det ser ut til at Monolith gjør et nytt kunststykke her.

Vente i spenning. :thumbs:

Mvh Meg.

Skrevet

dette virker interesant. gleder meg til det kjem ut. vist det vil bli like bra som nolf serien (eg veit at dette er eit heilt anna type spel) så vil det bli kjempe bra.

gleder meg

Skrevet

Var vel bare et spørsmål om tid før det kom et fps med bullet-time også, men det er jo alltids morro kombinert med en bra fysikkmotor.

Artig med fps som har rollespill elementer, tror nok dette må testes når det kommer.

Skrevet
Var vel bare et spørsmål om tid før det kom et fps med bullet-time også,

Chaser har bullet-time :)

Chrome også...

Skrevet (endret)
...

:blush: ser ut som om jeg har gått glipp av noe her, my bad...

Chaser har jeg ikke prøvd i det hele tatt(kansje jeg burde det?), men synes huske at jeg testa litt chrome men var noe jeg ble skuffa over så jeg slutta å spille det, kansje jeg ikke kom langt nok til å få bullettime der?

Endret av Civilix
Skrevet
...

:blush: ser ut som om jeg har gått glipp av noe her, my bad...

Chaser har jeg ikke prøvd i det hele tatt(kansje jeg burde det?), men synes huske at jeg testa litt chrome men var noe jeg ble skuffa over så jeg slutta å spille det, kansje jeg ikke kom langt nok til å få bullettime der?

Du får en implant etter hvert i Chrome som lar deg senke tiden. Ikke direkte bullett - time, men ganske nærme.

Skrevet

Rått! Akkurat den type spill jeg fantasert om, og så attpåtil fra Monolith! Dette gleder jeg meg virkelig til. Det ser ut til at spill endelig er i ferd med å nå den filmatiske kvaliteten jeg har ønsket meg så lenge. Jeg har et nytt navn på "Most wanted"-lista mi. :)

Skrevet

Chaser bullet-timen sugde. Det var akkurat som å gå i olje, var ikkje som Max Payne Bullet-timen der du hvertfall kommer deg rundt et hjørne før du har brukt opp all BT energien.

• 1 måned senere...
Skrevet
Spillet har vært lenge i produksjon, når kan vi forvente at det blir ferdig?

det er ikkje fastsatt noko, men eg meiner å ha lest ein plass at det skulle kome i 2005.

produktinfo

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...