Gå til innhold

Risikerer 120 000 dollar pr. dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MS suckOr, og det gjør retts"vernet" også

 

Er det bare meg som er drittlei av tåpelige linux fanatikere (jeg aner ikke om du er det, men poenget er det samme) som ikke har annen argumentasjon enn dette her?

 

Det er ingen tvil om at de brukte Lindows navnet for å spille på Windows likheten. Likevel mener jeg at det er helt meningsløst av MS å henge seg opp i dette. Tviler på at det noen gang vil oppstå en situasjon der noen tar feil av disse to.

 

Virker litt for meg som om advokatene til MS sitter klar for action hele tiden. ;)

Lenke til kommentar
Kanskje Bill lider av et WinDows syndrom? :p

 

Hva skjer hvis noen lager en distro som heter WinSpire da? :scared:

 

Domstolen burde heller dømme Microsoft for missbruk av rettsvesenet, for etter min mening så fortjener ikke firmaer som tjener så vanvittig mye penger å bli prioritert i rettsvesenet siden de ikke akkurat lider noen nød. Den nederlanske domstolen burde istedet be Microsoft ryke og reise, og beordre dem å dra hjem til Seattle og fikse alle buggene som verden dessverre sliter med pga. deres monopol :thumbdown:

Så store firmaer har ikke rettsvern i din verden? Loven skal vel være lik for alle? Dersom noen hadde startet ett bredbåndsselskap og kalt det nekstgentel tror du da det hadde blitt akseptert?

 

Syns det burde være irrelevant hva dere syns om MS når dere kommenterer saker som dette. Virker helt umulig for mange å være objektive.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...