Atomet Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 (endret) Hvordan tar man horer i gta vice city? EDIT av moderator : Forandret emnetittel til noe mer beskrivende. Endret 12. mai 2004 av Afseth
Windoge Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Finner en bil, stopper ved siden av ei hore, å tuter som bare det helt til hun går inn i bilen. Deretter kjører dere til en park eller noe liggnende.
insider Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 (endret) kjør sakte og stopp nerme fortauet og tut .. Endret 11. mai 2004 av insider
Gromle Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Trenger ikke tute, er nok å stoppe ved siden av dem. Også er det bare å kjøre ut på en gressflekk å sette igang. Tror man må stå på gress for at det skal skje noe.
Rookie_NO Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Du må faktisk ha en "fin" bil for at de skal komme bort til deg. Horene i VC er tydeligvis bortskjemte... Og ikke flytt bilen når du ser at de er på vei mot deg. Så kjører du bare til ett avsideliggendes sted, og ser healthen komme tilbake.
Killerzevs Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Stopper bilen fremfor dem og om de vil ha seg med deg så går de rett inn. Om ikke så går de forbi. Har sikkert noe med bilen og gjøre og. Fin bil --> Mange horer(?)
Blue Gene Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 (endret) Siden dere spiller et slikt utrolig skadelig spill som VC, så kommer dere garantert til å bli såpass skadet at dere finner på å kjøpe horer i det virkelige livet. Det fikk jeg vite av laila! Så det så! Endret 12. mai 2004 av LioKaiser
Killerzevs Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 må det ikke være natta og? Jeg tror ikke det, men det er sikkert større sjanse da
Loomy Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 må det ikke være natta og? Jeg tror ikke det, men det er sikkert større sjanse da MÅ ikke, men horene kommer ikke ut i gatene før i 6-7-tiden på kvelden - men de blir der til et stykke ut på formiddagen. 9-10-tiden tror jeg
Jakartabebopp Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 jeg føler at denne diskusjonen høres veldig politisk ukorrekt ut forresten, kan man ikke kjøre inn i smug og bakgater også?
HolgerL Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Bilen må være "pimp-like". Det vil si store amerikanske flak.
Hr. Jenssen Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 (endret) De prostituerte, som jeg foretrekker å kalle dem, MÅ kjøres ut på gress for at det skal bli noe på deg! Det står til og med beskrevet på nett-sidene deres!!! Endret 12. mai 2004 av MeTa][iC
Vooon Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Fin bil --> Mange horer(?) Har du en bil med fire dører kan du plukke opp tre horer samtidig. Jeg og fetteren min spekulerte i hvor mange det er mulig å plukke opp med en buss, om det i det hele tatt er mulig...
Hr. Jenssen Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Fin bil --> Mange horer(?) Har du en bil med fire dører kan du plukke opp tre horer samtidig. Jeg og fetteren min spekulerte i hvor mange det er mulig å plukke opp med en buss, om det i det hele tatt er mulig... Tviler på at de i det hele tatt vil nærme seg de stygge bussene!
genesis Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 om det bare er selskap io bilen du vil ha, så finnes det koder for det. fullte engang opp en buss med masse.... ja, om du er der hvor jeg var, ting.
Rookie_NO Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 [iC' date=12/05/2004 : 18:36] De prostituerte, som jeg foretrekker å kalle dem, MÅ kjøres ut på gress for at det skal bli noe på deg!Det står til og med beskrevet på nett-sidene deres!!! Da må det være gjemt gress blandt all sanda på stranda i så tilfelle. Her blir det action hver gang. For ikke å snakke om på asfalten på flyplassen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå