Karmacom Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 (endret) http://www.webgroup.no/nettbutikk/products.asp?id=194 OMFG Supertilbud Er ikke det svinedyrt for en F3000 da? Jeg fikk en Aopen 2ghz 1GB ram 1557GLS med bare 60GB HD/5400rpm og bare 4XDVD-RW til å koste over 20500,- ink mva. der. ( normalpris andre steder ca 14.000,- ink mva.) *står faktisk ingen indikasjon på siden om prisene er eks eller ink mva heller* Noe Ironi jeg ikke har fått med meg nå? *klør seg i hodet* Karmacom Endret 10. januar 2005 av Karmacom
Ernie Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Noe Ironi jeg ikke har fått med meg nå? *klør seg i hodet*Karmacom Strengt tatt er det faktisk ikke ironi. Bare ser her.
Fredrik Larsen Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Syke priser på F3000. Men må stikke på skola nå, får håpe Ferrarien min kommer snart!
Sir_cruz Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 http://www.webgroup.no/nettbutikk/products.asp?id=194 OMFG Supertilbud Er ikke det svinedyrt for en F3000 da? Det har du helt rett i åhh , overgang 1 uke med bare ferrarien og dens utrolige skjerm. nå 19'' CRT Når jeg taster inn * ser det bare ut som en klomp
Fredrik Larsen Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 http://www.webgroup.no/nettbutikk/products.asp?id=194 OMFG Supertilbud Er ikke det svinedyrt for en F3000 da? Det har du helt rett i åhh , overgang 1 uke med bare ferrarien og dens utrolige skjerm. nå 19'' CRT Når jeg taster inn * ser det bare ut som en klomp Har Ferrari så fantastisk skjerm da? Får Ferrarien min i morra!! WEEE!!!
Halvorsen Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Satt på filmen Platoon i bilen i dag på vei hjem fra hytta. Var litt skuffet over batterilevetiden, varte litt under 2 timer Med DVD idle Pro Hvordan er film og batteri hos dere? Snorreh: har ikke du testet din Ferrari under film
Fredrik Larsen Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 (endret) Er veldig usikker hvordan jeg skal fikse kontakten når jeg får Ferrarien i morgen, holder det med et reiseadapter? Er livredd for at jeg skal få Ferrarien så kan jeg ikke bruke den med en gang! Og et spørsmål, når man bytter om Æ og Ø på tastaturet, blir det helt rett siden tastaturet er buet? Et slikt? Endret 10. januar 2005 av Fredrik Larsen
Halvorsen Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Og et spørsmål, når man bytter om Æ og Ø på tastaturet, blir det helt rett siden tastaturet er buet? Går fint det, jeg gjorde det
Halvorsen Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Hva med strømmen da? Jeg kjøpte bare en ny ledning på expert vet ikke hvordan det er med reiseadapter
Fredrik Larsen Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 (endret) Hva med strømmen da? Jeg kjøpte bare en ny ledning på expert vet ikke hvordan det er med reiseadapter Hvordan ledning? Sorry er bare livredd for å ikke få brukt pc'en Endret 10. januar 2005 av Fredrik Larsen
Halvorsen Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Hva med strømmen da? Jeg kjøpte bare en ny ledning på expert vet ikke hvordan det er med reiseadapter Hvordan ledning? Fra strømadapteret til kontakten. Kostet rundt 50 kr
Fredrik Larsen Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Hva med strømmen da? Jeg kjøpte bare en ny ledning på expert vet ikke hvordan det er med reiseadapter Hvordan ledning? Fra strømadapteret til kontakten. Kostet rundt 50 kr Samme strømledning som man bruker i strømforsyningen i vanlig pc?
Halvorsen Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Hva med strømmen da? Jeg kjøpte bare en ny ledning på expert vet ikke hvordan det er med reiseadapter Hvordan ledning? Fra strømadapteret til kontakten. Kostet rundt 50 kr Samme strømledning som man bruker i strømforsyningen i vanlig pc? Nei, nesten lik, bare at det er tre "tapper" som stikker ut av den De har den på de fleste itbutikker
Fredrik Larsen Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 (endret) Kan du se om du finner et bilde av den Litt vanskelig for meg å komme meg inn i butikker, så jeg må sende noen andre, har dessverre brekt foten http://www.accesscomms.com.au/Product_Pics/K3762.jpg Er det en sånn? (se bort ifra stikkontakten )' Hvis det er feil, se om du finner den rette her Er dette rett? Endret 10. januar 2005 av Fredrik Larsen
Sir_cruz Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 ja det er en sånn , men hvor bestiller du ifra ?
GungFu Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Satt på filmen Platoon i bilen i dag på vei hjem fra hytta. Var litt skuffet over batterilevetiden, varte litt under 2 timer Med DVD idle Pro Hvordan er film og batteri hos dere? Snorreh: har ikke du testet din Ferrari under film Halvorsen, det er en Acer Ferrari 3400 du har ? Peer, Oslo [email protected]
Fredrik Larsen Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 ja det er en sånn , men hvor bestiller du ifra ? ITbutikken
snorreh Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Skrevet 10. januar 2005 Satt på filmen Platoon i bilen i dag på vei hjem fra hytta. Var litt skuffet over batterilevetiden, varte litt under 2 timer Med DVD idle Pro Hvordan er film og batteri hos dere? Snorreh: har ikke du testet din Ferrari under film Ja, jeg testet den til opptil 2 timer og 42 minutter med DVDIdle (ikke Pro-versjonen): http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2521966
Halvorsen Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Jeg har en Acer Ferrari 3200. Nei det er IKKE hele det strømadapteret Fredrik Larsen la ut bilde av. Det er BARE ledningen fra kontakten TIL dette strømadapteret. Link (beklager litt vagt bilde)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå