Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

reklame lyd som må DØ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kutt ut IE og bruk FireFox i stedet. Den har en extension som stopper flash animasjoner. Den finner du forøvig her.

Støttes. Kjør Mozilla/FireFox med flashstopper fra www.mozdev.org (husker ikke helt hva den heter, søk på flash så finner du den nok). All Flash blir erstattet med et enkelt ikon, klikker du på den starter animasjonen opp (greit for nødvendige menyer o.l)

Der finnes det også en adkiller som er langt mer fleksibel enn den som er innebygd i Mozilla. Der kan du filtrere vekk _allt_ innhold fra gitte adresser/servere, dermed kan du også filtrere ut flash-animasjoner som ikke Mozillas Image Manager ikke tar.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her er løsningen :

 

Deregistrer activex kontrollen for macromedia flash .

(dog hadde vært alright å få vekk kun lyden da )

 

 

- start

- run

regsvr32 C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\flash.ocx /u

og

regsvr32 C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\swflash.ocx /u

 

Søk på ocx filene på C: først , men normalt ligger de der .

 

 

Edit: Etterpå gå inn i internet - tools - advanced

Fjern kryss på install on demand internet explorer

Fjern kryss på install on demand (other)

 

Nei det var ikke der ...

 

 

 

Internet - tools - internet options - security - internet zone - custom level

Merk for å " disable" download signed activex controls .

 

Da slipper man pop up om å installere flash hver gang en web side har flash animasjon .

 

....

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Tenkte å gå via 10000 tipset:

 

"Vist dere ikke fjerner de ENORMT irreterende lyd reklamene,så tror jeg dere kan se langt etter 3 milioner nettbrukere på en måned neste gang"

Skriv ihvertfall "hvis", "irriterende", "enormt/meget", "lydreklamene", "millioner" og "én". :)

 

Edit: Glemte at du må ha mellomrom etter kommaet før "så". :)

Jeg var ganske opptrekt da jeg skrev dette, ser i ettertid at jeg skulle formulert meg bedre :ermm:

 

*Husk* Egentlig skal du ikke rette på andres skrivefeil, men det bryr ikke meg altså.

Lenke til kommentar

:wow:

 

visning.JPG

 

 

VELKOMMEN TIL VISNING!!! VELKOMMEN TIL VISNING!!! VELKOMMEN TIL VISNING!!! VELKOMMEN TIL VISNING!!! VELKOMMEN TIL VISNING!!! VELKOMMEN TIL VISNING!!! VELKOMMEN TIL VISNING!!! VELKOMMEN TIL VISNING!!! VELKOMMEN TIL VISNING!!! VELKOMMEN TIL VISNING!!! VELKOMMEN TIL VISNING!!! VELKOMMEN TIL VISNING!!!

 

 

 

HJELP!

Lenke til kommentar
Opera 7.5

Tools/Preferences/Multimedia/Enable sound in web pages.

Eller

Tools/Quick Preferences/Enable sound in web pages.

Det hjelper ikke mot lyd fra Flash animasjoner.

Du kan prøve dette filteret til opera, om de nettsidene absolutt skal plage oss med bråkete reklamer, så får de ikke noe sympati fra meg når folk blokker det.

 

adfilter

 

AtW

Lenke til kommentar

Det finnes 1 annen alternativ også. For de av oss som faktisk har 2 lydkort så kan de gå på controlpanel, sounds and audiodevices og sette det lydkortet man ikke bruker som primær (som regel lydkort som er innebygd i hovedkortet) og så gå på enten winamp eller noe lignende og sette lydkortet du bruker som lydutgang.

 

:yes:

 

edit: boikott VG!!

Endret av Valent
Lenke til kommentar
Erm.. lager ikke disse reklamene kun lyd dersom man fører musepilen over?

Jo stemmer det, men faen så lett det er å få musa over disse reklamene, strategisk plassert skulle en tro.-.. Kan ikke tenke meg noe mer irriterendes enn å sitte å slappe av og lese VG, har på headsettet, aner fred og INGEN fare så kommer : GEIRANGERFJORDEN!! skrikendes ut av headsettet så trommehinnene blafrer!! Nei få det vekk !!! :cry:

Eller:

 

VELKOMMEN YIL VISNING!!!!

:scared:

 

 

Edit... hmm den var litt lenger opp på sida her :D leste bare til side 2.. hehe

Endret av Spydz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...