tankboy Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Jeg har et K7N2 hovedkort. Har følgende: XP 1700+ med Silent Twin-kjøler Kabinettvifter 8 cm Papst vifte, 33m³/time, 12 dB(A) som blåser ut sammen med strømforsyning 12 cm Zalman som blåser inn over prosessor og Northbridge. Northbridgen er passivt kjølt på HK. Maskinen blir meget varm. Prosessoren blir 65 grader. Synes også northbridge føles meget varm når jeg tar på den. Maskinen slår seg av etter kun få minutter i spill. Dette har skjedd nylig uten at jeg endret HW-konfigurasjon. Har prøvd å sette full guff på 12cm-vifta. Fremdeles går maskinen ned i 3d-spill. Det har jo blitt litt varmere i været. Det kan jo være det som gjør det. Kanskje jeg må lobbe ut 2500 i vannkjøling av hele systemet...
tankboy Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Skrevet 10. mai 2004 Hvilken kjølepasta har du på? Arctic Silver II
jonnor Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 (endret) Skjekk at det ikke er mye støv i kabinettet og kjøleren, det har en god del å si på temp. Skjekk også at ikke kabler o.l blokkerer for lufta som kommer inn/ut av viftene. Endret 10. mai 2004 av NorthWave
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå