Gå til innhold

Tre-ords-leken - kun 3 ord i hvert innlegg!


Lond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[OFFTOPIC]

Same-, det er to ting jeg gjerne vil få sagt til deg:

 

1:

 

Den signaturen din gir ut et klart budskap om at du verken kan skrive, lese eller forstå normal folkeskikk. I retningslinjene står det KLART at man ikke kan ha animert avatar (noe jeg er lykkelig over). Vil vi at forumet skal se ut som et levende juletre? Nope, eller som du ville sagt: "j d hde vrt qlt d a1+1!?". Når du da i tillegg klarer å skrive det barnslige utsagnet du har i signaturen din med feil blir jeg maks irritert.

 

2:

 

Du har 66 innlegg i denne tråden, nestemann har 24. Du VET at poster ikke teller i Off-topic? :ermm:

 

[/OFFTOPIC]

 

EDIT1: Hm. Jeg burde være mildere.

EDIT2: Jeg så du leste posten min også stakk, beklager hvis jeg såret deg på noen som helst måte, men blir bare grådig irritert av slike tåpelige signaturer. Bare fortsett og spam hvis du vil. :):ermm:

Endret av d00fen
Lenke til kommentar
[OFFTOPIC]

Same-, det er to ting jeg gjerne vil få sagt til deg:

 

1:

 

Den signaturen din gir ut et klart budskap om at du verken kan skrive, lese eller forstå normal folkeskikk. I retningslinjene står det KLART at man ikke kan ha animert avatar (noe jeg er lykkelig over). Vil vi at forumet skal se ut som et levende juletre? Nope, eller som du ville sagt: "j d hde vrt qlt d a1+1!?". Når du da i tillegg klarer å skrive det barnslige utsagnet du har i signaturen din med feil blir jeg maks irritert.

 

2:

 

Du har 66 innlegg i denne tråden, nestemann har 24. Du VET at poster ikke teller i Off-topic? :ermm:

 

[/OFFTOPIC]

 

Hm. Jeg burde være mildere.

*Le høyt av den tragiske personen "d00fen"*

 

Hva er det egentlig du sliter med...

Bruken tiden din på å skjelle meg ut pga signaturen min og fordi jeg synes denne tråden er morsom?

 

Jeg vet det er ulovelig og at det står klart i retningslinjene men jeg må vel faen meg få lov til å mene hva jeg vil om animert avatar.

 

"j d hde vrt qlt d a1+1!?".

 

Link til en gang jeg har skrivd på den måten da...

 

Du har 2 "ekte" poster og 63 poster i søppel kategorien ble du medlem bare for å henge her eller?

 

Den signaturen din gir ut et klart budskap om at du verken kan skrive, lese eller forstå normal folkeskikk.

 

:roll:

 

idiot omfg j*vla idiot

 

 

 

 

Du har 66 innlegg i denne tråden, nestemann har 24. Du VET at poster ikke teller i Off-topic? :ermm:

 

jepp jeg vet det.....

Endret av Same-
Lenke til kommentar
EDIT2: Jeg så du leste posten min også stakk, beklager hvis jeg såret deg på noen som helst måte, men blir bare grådig irritert av slike tåpelige signaturer. Bare fortsett og spam hvis du vil. :):ermm:

 

 

Nei jeg gjorde ikke det, jeg skrev et inlegg :)

 

 

BTW: hvem er sapammeren her?

 

EDIT: jeg så at DU stakk når du leste posten MIN....

Endret av Same-
Lenke til kommentar
*Le høyt av den tragiske personen "d00fen"*

 

Hva er det egentlig du sliter med...

Bruken tiden din på å skjelle meg ut pga signaturen min og fordi jeg synes denne tråden er morsom?

 

Jeg vet det er ulovelig og at det står klart i retningslinjene men jeg må vel faen meg få lov til å mene hva jeg vil om animert avatar.

 

Selvfølgelig får du lov til å mene hva du vil. :) Akkurat som meg. :)

 

Jeg skjeller ikke ut signaturen din pga av denne tråden, nei. Jeg skjeller den ut fordi du oppfører deg barnslig, og ikke respekterer at hvis en skal ha animert avatar så skal alle ha det.

 

Det skrives forresten ulovlig, og ikke ulovelig. :)

 

 

"j d hde vrt qlt d a1+1!?".

 

Link til en gang jeg har skrivd på den måten da...

 

Oh noes! You got me!

Jeg kan ikke linke til det, men til flere ganger du har skrevet barnslig. Tok forresten et søk for å sjekke, men da de tre første sidene av dine siste innlegg var dekket av innlegg i nettopp denne tråden så orket jeg ikke mer.

 

Du har 2 "ekte" poster og 63 poster i søppel kategorien ble du medlem bare for å henge her eller?

 

Ja. :)

 

Den signaturen din gir ut et klart budskap om at du verken kan skrive, lese eller forstå normal folkeskikk.

 

 

:roll:

 

idiot omfg j*vla idiot

 

Ok, takk for at du holder en fin tone. :)

 

 

nerd.jpg

 

Jeg vil forresten at vi avslutter diskusjonen her, så jeg ikke får skylden for å ha ødelagt en så populær tråd. Kan vi ikke fortsette PM? :)

Lenke til kommentar

Værsågod, beklager hvis jeg irriterte deg da jeg rettet på "ulovelig", men du må lære å skrive riktig til senere i livet. :)

 

Har forsåvidt ikke tenkt til å skjelle deg ut heller, men heller lure på hvorfor du svarte så kort på innlegget mitt og ikke svarte ordentlig.

 

EDIT:

 

Takk for at du syns jeg er råbarsk. :)

Endret av d00fen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...