Gå til innhold

Preview og normalvisning er borte i FrontPage


Anbefalte innlegg

:scared: Hjelpe å trøste skjønner ingenting. Jeg har all info til en side i html, men i normal og preview visning, er det ikno!??? - noen som skjønner hva som er skjedd. Jeg har head, og en side til - men index, hovedside er som nevnt over? - andre sider funker OK. Endret av enden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vært borti denne selv, men bare slapp av du. :)

 

Lukk FrontPage.

Åpne .htm-filen i en annen editor en FrontPage. Lagre den med et nytt navn (lagre som...). Deretter åpner du denne nye filen i FrontPage, for så og overskrive den gamle med den nye. (Lagre som...).

 

Heldigvis skjer ikke dette for ofte. Av og til hjelper det å bare starte programmet på nytt også.

Lenke til kommentar

Og mens vi først er i gang med læringen:

Neste gang du oppretter en tråd vil jeg se et emnefelt som beskriver innholdet i tråden bedre enn "hjelp". Meningen med emnefeltet er at jeg som leser skal se at dette handler om, og tenke "jamen det kan jo jeg hjelpe til med!". Legg forøvrig til at emnefeltet er det øverste av de, og beskrivelsesfeltet normalt ikke skal brukes (det forsvinner snart). Tråder med så dårlig bruk av emnefeltet stenges som regel, men siden du er ny har jeg rettet litt opp for deg ;)

 

Kos deg på forumet :cool:

 

Dere andre: Det holder med at en person spør om kode, og da gjerne i en litt hyggeligere kode.

Endret av enden
Lenke til kommentar

Takker for alle innlegg! - da jeg la inn spørsmålet var det veeeelig sent på natten så jeg la meg og neste morgen, greide jeg faktisk å løse problemet. Deres innlegg fikk jeg først lest idag (14/5) faktisk.

 

Beklager at jeg ikke har fått respondert tidligere. Min løsning på problemet ble at jeg kopierte html koden og limte den inn igjen under den opprinnelige - av en eller annen grunn kom jeg på dette og det funket!??? - hvorfor aner jeg ikke.

 

Ang: "poste kode" som en her inne nevnte, så er jeg fortsatt forvirret. Har ikke vært her og har en feeling av at uttrykket kanskje kan være lokal termenologi for forumet, eller så er jeg akutt blånn!

 

Vel, nok om det - problemet er løst og jeg er happy, spesielt fordi jeg fixa det selv

 

Klem fra Simba'n

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...