Gå til innhold

Beste telefon til 3000kr.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns 3660 og 3650 er gode telefoner til 3000! og som Redline sa, så er ikke 3650 og 3660 så store! men dumt på en dag hvor det ikke er for kaldt til å gå med jakke! og ikke for varmt til å gå i shorts! DA PASSER 3660 OG 3650 LITT DÅRLIG!

 

Edit: skriveleif

Endret av chosebakken
Lenke til kommentar
Syns 3660 og 3650 er gode telefoner til 3000! og som Redline sa, så er ikke 3650 og 3660 så store! men dumt på en dag hvor det ikke er for kaldt til å gå med jakke! og ikke for varmt til å gå i shorts! DA PASSER 366660 OG 4650 LITT DÅRLIG!

Jo, de er store. Største mobilen som selges på det norske marked per i dag.

Lenke til kommentar
Hmm... Den beste telefonen er vel SE T630, selv har jeg drålige erfaringer med den og det er den værste mobilen jeg har hatt. Men bortsett fra det...

Hvorfor dårlige erfaringer?

Da jeg kjøpte den gikk det to dager før den måtte sendes inn til reperasjon. Da var det slik at mobilen restaret seg og litt sånn. Nå fikk jeg den tilbake, og du tror vel ikke at det er noe feil med den nå da. Joda, "sett inn sim" samme hva. Prøvd med 4 forskjellige sim kort til og med. Nytteløst... :no:

Lenke til kommentar
Syns 3660 og 3650 er gode telefoner til 3000! og som Redline sa, så er ikke 3650 og 3660 så store! men dumt på en dag hvor det ikke er for kaldt til å gå med jakke! og ikke for varmt til å gå i shorts! DA PASSER 366660 OG 4650 LITT DÅRLIG!

Jo, de er store. Største mobilen som selges på det norske marked per i dag.

Store er de.. men de virker ikke så store som folk sier!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...