Gå til innhold

TIPS OG TRIKS: Her kan du poste alle dine


Anbefalte innlegg

for og få garanti på tlf. (dette virker)

 

kast den i bakken og si du sov og mens du såv må du ha kastet den i gulvet i søvne :p

 

dette gjorde jeg med v200 en min  :thumbup:

 

funka fett  :green:

du burde være flau.

 

Det er folk som deg som får telefoner til å bli dyrere. det er folk som deg som gir dårlig inntrykk av folk i din aldersgruppe. Det er folk som deg som gjør verden dårligere.

 

skam deg.

 

edit: dette forverret inntrykket jeg allerede hadde av deg.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal vel være *92702689#

Altså med stjerne foran.

Neesten riktig..

Skal være *#92702689#

Jeg får fram tinga på min N3100, men jeg klarer ikke å gå ut av det igjen?

tror du mp skru av mobilen hvis du skal du det måtte hvertfall jeg...

Jeg trykte bare på legg på knappen så gikk det bort.... (n3200)

Lenke til kommentar
Sony Ericsson (alle med joystick? iallfall t68i, t610 og t630 )

 

>*<<*<* ( < = joystick til venstre, > = joystick til høyre )

 

får opp en service meny hvor du bla. kan få vite versjonnummer og litt av hvert annet...

Får det ikke til å funke. Når jeg tar joystick til høyre kommer jeg inn i menyen (t610)

bare å fortsette med sekvensen.. tilslutt kommer du inn i den beskrivde menyen.. ;)

Lenke til kommentar

1. Det som blir diskutert om forsikring er helt off topic.

2. Det er heller ikke tilatt å medvirke til forsikringssvindel.

3. Hele diskusjonen er tåpelig.

 

Forsikringssvindel er noe som ingen tjener på i det lange løp. Som mange har sagt så økes kun forsikringskostnadene, og det tjener ingen på.

Tror at denne diskusjonen burde runnes av og la oss bare glemme det hele.

 

 

Tilbake til topic:

 

Har ingen noen link til en spesifikk side der det "kun" finnes slike "koder" til mobiler. Har lett litt på google.com, men har ikke funnet noe særlig...

Lenke til kommentar

Har folket her problemer med å få ting inn i hodet? Denne tråden er for tips og triks, ikke noe annet

Det koster meg ikke mange kaloriene å slenge ut advarsler hvis dere ikke skjerper dere. Har totalt slettet like mange innlegg som det som er igjen her...

Lenke til kommentar

Ifølge denne posten finnes det en måte å få til andre enn LG sine java-programmer på LG G5400 og LG G7100.

 

Det du gjør:

Åpne *.jad fila i notepad (eller likn)

legg til: MIDletX-LG-Contents: G5400 i bunnen av jad-fila

Og overfør :)

 

Vil dette fungere på LG 7100?

Bare legge til: "MIDletX-LG-Contents: G7100"

 

Ja, det fungerer på 7100 også.
Lenke til kommentar
His du lurer på hvordan du slår av kameralyden på en Samsung e700 så følger du dette:

-Tast inn dette *#8999*8378# (de fire siste tallene vil vise - på skjermen)
- Du får opp en meny som heter "Testmodus". Denne menyen inneholder 5 steg: Versjon, H/W-test, Sperrestatus, SIM Info og Production
- Vi velger H/W-test og får tre nye menyvalg. Videre velger vi Lydinnstillinger. Da kommer det opp enda en meny med 9 valg. Velg Melodiforsterker.
- Det kommer en verdi opp på skjermen. Endre denne til 0. Trykk en gang på lagre, da kommer en ny verdi opp. IKKE endre disse verdiene.
- Så trykker du deg ut av menyene på vanlig måte.
- Trykk videre så på volumknappen på siden av mobilen. Velg laveste nivå(blå kuber på skjermen)(Det nivået vi endret til 0).
- Du er nå klar for å ta bilde uten lyd. For å ta lyden på igjen trykker du bare volumet (ved hjelp av knappen på siden av telefonen) opp igjen.

Jeg tar ikke ansvaret hvis noen ødelegger noe på mobilen sin. Jeg har brukt dette mye, men det har ikke skjedd noe.

Denne koden kan du bruke til mye rart. *#8999*8378# Endret av everex
Lenke til kommentar
En god del telefoner:

*#0000# = FW versjon

Hva er vitsen med denne koden/kombinasjonen?

Trenger du den til noe?

Vite om man har nyeste FW kan være kjekt.

 

Om du sliter med softwareproblemer og du ikke har nyeste versjon er det å oppgradere det første som bør gjøres. Eksempel: 6230

 

Nye FW-versjoner inneholder noen ganger (ikke nokia) nye funksjoner, tilgjengeligheter o.l. Eksempel: T300 kom opprinnelig ikke med kalender, med ny FW derimot har den kalender.

 

FW-versjon kan være kjekt å vite, ikke alle programmer støtter alle fw-versjoner. Eksempel: Philips CamCorder virker bare til R2D firmware eller nyere på P800.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...