Gå til innhold

TIPS OG TRIKS: Her kan du poste alle dine


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

FJERNE ENTRY PÅ X65

 

I denne guiden tar vi for oss fjerning av ENTRY på x65 serien. Dette er kun testet på CX65 enda, men bør funke på M65 og CX70 også.

 

Det du trenger:

 

Datakabel (er ikke sikker på om DCA-540 funker til dette, anbefaler DCA-510)

Phone Explorer (del av Mobile Phone Manager) eller lignende

FFSInit til din telefon - http://mirmobil.com/modules.php?name=x65_fw (last ned FFSInit! Står i andre kolonne!)

Open Disc - http://download.siemens-club.ru/files/x65/od.rar

 

Første steg er å fjerne ENTRY -logoen fra hovedmenyen. Dette er ikke noen vanskelig operasjon.

 

1. Plugg inn kabelen og slå på mobilen om den ikke er påslått.

2. Start programmet Open Disc. Velg riktig COM-port og trykk "Do it!". Vent til meldingen "Done!" vises.

3. Åpne opp Phone Explorer (eller andre program). Her vil du se at det har dukket opp to ekstra mapper; Config og Cache. Gå innpå Config mappen. Gå videre inn i \Japp\FlexMenu\.

4. Rediger filen "flexmenu.properties". Endre:

 

OperatorPortalActive=TRUE

til

OperatorPortalActive=FALSE

 

5. Lagre filen og gå Phone Explorer. Restart gjerne telefonen om du vil, for å sjekke at alt har gått riktig for seg. Hvis det er tilfelle, er du kvitt ikonet i hovedmenyen, og dette er forhåpentligvis erstattet med "Surf & Fun".

 

Andre steg er å få vekk "ENTRY" teksten fra valgknappen til venstre. Til dette bruker vi programmet FFSInit som inneholder alt i Flex-minnet (filsystemet), de forhåndsinstillte instillingene, bildene, animasjonene og alt som følger med telefonen når den er ny, og her er det ingen ENTRY...

 

ADVARSEL: Dette formaterer telefonen, så ta en backup av evt. ting du vil ta vare på!

 

Slik gjør du andre steg:

 

1. Plugg inn kabelen og slå på telefonen om den ikke er påslått.

2. Start opp det rette FFSInit programmet.

3. Velg riktig COM-port og trykk på "Start" knappen. Nå er det bare til å vente mens programmet opretter kontakt, formaterer, og kopierer over alle filene.

4. Restart telefonen, og når du slår den på, kan du forhåpentligvis velge hva du vil ha på den venstre valgtasten! :thumbsup:

 

Dette er kun testet på CX65 med FW25, og jeg kan ikke garantere at det vil fungere på samme måte med annen firmware.

 

---------------------------------------------------------------------------------

 

Kopiert rett fra den originale guiden min på Unlock.no forumet.

Endret av Johan123321
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ingen flere koder for SE Pxx0? ;)

 

Edit: Hvordan kan jeg skifte låskode på Nokia 9210i når jeg ikke vet koden? Jeg har prøvd 1234, 12345, 0000, 1111, 2222, 3333, 4444, 5555, 6666, 7777, 8888, 9999, og *#92702689# (for å se koden)

 

Ingen av de hjelper. Hva kan jeg gjøre da? ;)

Endret av jornan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...