Gå til innhold

Half-life2 E3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, så er det klart.

Det skal komme to store nye videoer av HL2 på E3.

Den ene hos Vivendi og den andre ATI.

looking forward to this I do yes :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig,hvem gleder seg til en film av et spill,

synes valve skulle gå stille i dørene til spillet kom ut.

mener bare at de kan åpne kjeften igjen når de har noe

og komme med !

Skrevet

Men nå er det jo ikke deres skyld i delayen,ja, jeg vet de sier at det ikke skyltes hacking. Men de måtte faktisk skrive om MP, så de brukte denne tiden også på å forbedre SP.

Hadde det ikke vært for Valve hadde ikke Halflife, CS,DoD, Team fortressosv eksistert.

Så da burde dere som klager holde kjeft. Det er de som lager spillet, og det bør vi være glade for FFS.

Skrevet
Hadde det ikke vært for Valve hadde ikke Halflife, CS,DoD, Team fortressosv eksistert.

hmmm, så det er valve som har skylda for alle dei spela. trur eg skal avlegge dei eit lite besøk og la dei hilse på kameraten min, mr balltre :devil:

det skulle bare mangle at det kom meir info om hl2 på e3. det må jo sjå ut som dei har gjort noko det siste året.

Skrevet (endret)

ifølge Fragmaster fra PlanetHalfLife har de kuttet vekk deler av spen for å bli ferdige i tide :( (Fragmaster var tidl leder av PHL)

Endret av 2mass
Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

hmmm, så det er valve som har skylda for alle dei spela. trur eg skal avlegge dei eit lite besøk og la dei hilse på kameraten min, mr balltre :devil:

det skulle bare mangle at det kom meir info om hl2 på e3. det må jo sjå ut som dei har gjort noko det siste året.

legg merke til at gabe tilsynelatende har lagt på seg 20kg, noe har de da gjort :)

Skrevet
ifølge Fragmaster fra PlanetHalfLife har de kuttet vekk deler av spen for å bli ferdige i tide :( (Fragmaster var tidl leder av PHL)

Ferdig i tide? Hvis de skulle bli ferdig i tide så hadde spillet vært ute nå.

Men får håpe de ikke kutter vekk deler av spillet.. greit for meg at de kan utsette spillet for å gjøre det bedre å bedre, men ikke for å kutte vekk ting :wow:

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

Men får håpe de ikke kutter vekk deler av spillet.. greit for meg at de kan utsette spillet for å gjøre det bedre å bedre, men ikke for å kutte vekk ting :wow:

det vil hvertfall forklare hvorfor de plutselig har bestemt seg for å lage half life 3, på samme grafikkmotor.

Skrevet

det vil hvertfall forklare hvorfor de plutselig har bestemt seg for å lage half life 3, på samme grafikkmotor.

De kunngjorde HL3 samtidig som de kunngjorde HL2, så nei.

Dessuten, ttt, så er det spill som Half-Life, Counter-Strike, Day of Defeat og selvfølgelig andre som har ført FPS-sjangeren dit den er i dag, med f.eks. Far Cry, Call of Duty, Medal of Honor osv. Så selv om du kanskje ikke er så veldig begeistret ovenfor CS, så burde du være takknemlig for det VALVe har gjort med sjangeren :roll:

Nå har forresten VALVe sluppet E3 videoene fra 2003 i high-res (1024x768), for å hype opp spillet enda mer før E3 2004 hypen kan begynne. De filmene finner du her, men du trenger en BitTorrent klient for å kunne laste de ned. Jeg anbefaler Torrentstorm. :)

På den siden ligger derimot ikke source-filmen, noen som vet hvor man kan finne den?

Skrevet

Det er jo ikke sikkert de kuttet i spillet for å bli ferdig i tide. Kanskje de gjorde det for å gjøre spillet bedre og mer flytende. Store filmer og slikt blir jo klippet og får scener fjernet, for å gjøre filmen bedre, så hvorfor ikke spill?

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet
De kunngjorde HL3 samtidig som de kunngjorde HL2, så nei.

link ?

Skrevet
De kan heller ta å gi oss spillet, isteden for å gi oss masse "spoilers"

Husk at det er meget stor forskjell på spoiler og trailer/video/teaser ;-)

Pressekonferanser o.l. starter på Tirsdag 11 Mai.  ;)

Allerede mandag er de første pressekonferansene.

Skrevet

Joa, det ligger vel en forskjell i det.

Men uansett, vil gjerne de skal kunne gi oss en release dato på Half-Life 2.

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

Joa, det ligger vel en forskjell i det.

Men uansett, vil gjerne de skal kunne gi oss en release dato på Half-Life 2.

late summer 2004

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...