Gå til innhold

Trenger hjelp til Hell på Painkiller


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Nå har jeg slitt i timesvis med denne idiotiske banen(sikkert bare jeg som er idiot). Jeg forstår ikke helt hva man skal gjøre. Jeg har vel drept ca 550 av spøkelsene, og møtt Lucifer en 8 ganger, men han vil jo ikke dø. Jeg står fast. Er det noen som harkommet såpass langt og kan hjelpe meg litte grann? Jeg tenkte at det var en liten mulighet for at jeg skulle drepe 666 spøkelser før jeg det skjedde noe, så kanskje jeg skal prøve det først. Men om noen vet hvordan man skal greie det så sier jeg ja takk til litt hjelp.

 

På forhånd takk.

 

Mvh.Ecks::

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble lei selve spillet etter 3. del, men ville så gjerne se siste video, hvordan han greide seg.

 

Greide Hell nå. Om noen lurer på hvordan man gjør det så er det bare å si ifra. Startet brettet på nytt, trengte faktisk ikke mer enn å drepe 132 stykker denne gangen.

Endret av eckmann
Lenke til kommentar

Får man litt effektive våpen som maskingevær etterhvert? Blir litt vanskelig med bare hagle som skyter 1 skudd i sekundet..det mest effektive er jo faktisk den spinne-vifta man starter med..bare pløye gjennom dem som en gressklipper som klipper gress. Ja.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

For å drepe Satan sjøl så må du reflektere steinene han kaster tilbake mot han. Dette er lettest ved å bunnyjumpe bakover når han kaster dem og så skyte på et par av de når dem er på høyde med han. Det er fullt mulig å drepe han i løpet av en demon morph, men du må nok belage deg på to til du har teknikken inne.

Lykke til

 

Edit: ok du fiksa det ja :)

Endret av Monsoon
Lenke til kommentar

Ja, jeg fikset han til slutt, men takk allikevel. Jeg bunnyjumpet bakover og skøt stenene tilbake på ham, deretter skøt jeg sverdet hans, og han falt, voila.

 

Og til Bitex:

 

Jada, du får et maskingevær med muligheten for raketter, eller var det motsat? Du får et nesten maskingevær med mulighet for lyn, var det noe mer du fikk da? Uansett så fant jeg ut at det lureste var å bruke shotgun med den fryse saken, da dør omtrent alle på to skudd, et fryse og så et vanlig skudd, ellers så er de jo ganske genialt å bare bruke den gressklipperen, eller skyte raskt frem og tilbake med høyre museknapp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...