Gå til innhold

Firmware 10 er nedlastbar for SX1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En kamerat av meg lastet ned denne, Han sier at kameraet har blitt enda bedre enn i fw08.

Ja, det har fått nattmodus, og i tillegg er menyene generelt mye kjappere.

SX1 er en langt bedre telefon med FW10.

Kamerate gir bedre bilder, mye raskere menyer, klarer flere ting samtidig enn før m.m.

 

Det med DRM er jeg meget negativ til, men har enda ikke merket noe til det.

Lenke til kommentar
Mange som klager på lavt volum på ringetoner osv..

 

btw, "It's me", har du SX1?

Ja, merket det gikk ned, men det er jo bare til å skru opp volumet.

Det var jo så høyt at det omtrent spraket i høyttaleren før.

 

DRM-støtten som er lagt til er vel bare at den kan spille av beskyttede wma-filer som f.eks. de du henter ned fra musikkonline.no , tror jeg.

Lenke til kommentar
Mange som klager på lavt volum på ringetoner osv..

 

btw, "It's me", har du SX1?

Jupp, jeg har SX1.

Det med volumet på ringelyder har jeg ikke tenkt over. Klarte å totalskade den for en måned siden, og fikk en ny på fredag, så lenge siden jeg har hørt en SX1 ringetone.

Men kan teste nå, så skal jeg komme med svar etterpå.

 

Det er jo mp3spiller som følger med sx1, og den støtter ikke .wma, så det med drm må jo være med tredjeparts programvare, og da bør det være lett å finne noen uten drm-søppel.

Lenke til kommentar

cooool!! kjøpte meg sx1 her om dagen synes den var litt småbuggy men så oppgraderte jeg til firmware 7 og merka ingen problemer, eneste som jeg kunne sette en pekefinger på var at kamera funka dårlig i mørke lysforhold, men ser lyst ut at de har fixa det.. må bare lade opp mobilen litt før jeg installerer den nye firmwaren.. weee :) dette blir bra tror jeg :D

 

btw veldig fornøyd med min sx1 mobil :) tastene er veldig uvant men hehe man venner seg vel til det etterhvert :)

Lenke til kommentar
Det er jo mp3spiller som følger med sx1, og den støtter ikke .wma, så det med drm må jo være med tredjeparts programvare, og da bør det være lett å finne noen uten drm-søppel.

DRM på mobiler gjelder ikke bare .WMA. Det finnes DRM-beskyttede ringetoner, bilder med mer, og det blir bare enda mer....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...