Gå til innhold

Sd i hk som ikke tåler det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det blir som å putte en amerikaner inni en morris mini. Man får plass ved bruk av makt, men det er 99% sikkert at enten amerikaneren eller bilen blir ødelagt.. Amerikaneren kan nok heller ikke kjøre bilen, hvis dere forstår hva jeg mener.

 

--alexio

Lenke til kommentar

jeg fikk sd-ram ned i en ddr slott en gang, så det er mulig, hk funka etterpå, ikke bra for hovedkortet men...

 

dere vet de vite klipsene som skal holde rammen nede, den ene ble ødelagt, dermed gikk den på plass, men den gikk ikke helt ned...

Lenke til kommentar
kan prøve og få av de kanskje da:)

 

 

INgen andre forslag??

 

 

 

(Au har brent fingen min på potta til grasklypperen som får 10x mer bensin en den skal:()

Sett den inn, husk at du får Superman speed på minnebrikkene da, så du bør passe på så ikke hovedkortet brenner opp i all den hastigheten. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvis DU fysisk ikke ødelegger noe så vil det ikke skje noe galt. Du får ikke noe nytte av det, men utstyret overlever.

SD minnebrikkene krever mer strøm enn det HK'et gir (hvis jeg ikke tar helt feil) så sånn sett er det trygt.

 

Sånn sett... To strikkepinner passer inn i stikkontakten, men ikke pokker om jeg gidder å prøve å gjøre det bare fordi det går ann...

 

Skal du først være j***a nyskjerrig i all offentlighet så gjør det skikkelig. Prøv, og post resultatet ditt. (Prøv gjerne strikkepinnene mens du er i gang også... skikkelig kick...)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...