Gå til innhold

Sitatleken

Togo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, det er jo Sid fra Istid (når de tasser over isen som ramler ned i en liten lava-elv).

En av mine desidert favoritt-filmer. Skikkelig dårlig, men på en bra måte. :)

"Remember when we were in training? They always told us you can't be a good cop if you're a dead cop. Here's your chance to prove 'em wrong. You're good and you're dead."
Lenke til kommentar
It's the one that says Bad Mother Fucker on it

Hva snakker de om, og kas film er det?

En av favoritt filmene mine, Pulp Fiction, og det er snakk om Jules' lommebok som Mr Roth har lyst på.

(Bra med ekstra spørsmål btw)

It_would_not_be_difficult, my_fürer. Nuclear_reactors_could...I'm_sorry_mr_President, nuclear_reactors_could_provide_power_almost_indefinately. Greenhouses_could_maintain_plant_life, animals_could_be_bread, and_SLAUGHTERED. A_quick_survey_would_be_made_of_all_the_available_minesites_in_the_country, but_I_would_guess_that_the_dwelling_space_for_several_hundred thousand_of_our_people_could_easily_be_provided. [...] That_would_not_be_necessary_mr_President. It_could_easily_be_accomplished_by_a_computer. And_a_computer_could_be_set_and_programed_to_accept vectors_from_youth, health, sexual_fertility, intelligence and_a_cross_section_of_necessary_skills. Off_course_it_would_be_absolutely_vital_that_our_top_government and_military_men_be_included_to_foster_and_impart_the_required principles_of_leadership_and_tradition.

(Prøvde å gjøre den litt anti google)

Lenke til kommentar
It_would_not_be_difficult, my_fürer. Nuclear_reactors_could...I'm_sorry_mr_President, nuclear_reactors_could_provide_power_almost_indefinately. Greenhouses_could_maintain_plant_life, animals_could_be_bread, and_SLAUGHTERED. A_quick_survey_would_be_made_of_all_the_available_minesites_in_the_country, but_I_would_guess_that_the_dwelling_space_for_several_hundred thousand_of_our_people_could_easily_be_provided. [...] That_would_not_be_necessary_mr_President. It_could_easily_be_accomplished_by_a_computer. And_a_computer_could_be_set_and_programed_to_accept vectors_from_youth, health, sexual_fertility, intelligence and_a_cross_section_of_necessary_skills. Off_course_it_would_be_absolutely_vital_that_our_top_government and_military_men_be_included_to_foster_and_impart_the_required principles_of_leadership_and_tradition.

(Prøvde å gjøre den litt anti google)

Dr. Strangelove.

Og Google er juks!

She's a phony, but she's a real phony.

Lenke til kommentar

Mars Attacks

I want you to remember that no bastard every won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country. Then, all this stuf you heard about American not wanting to fight, wanting to stay out of the war is a lot of horse dung. Americans traditionally love to fight. All real Americans love the sting of battle

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
I want you to remember that no bastard every won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country. Then, all this stuf you heard about American not wanting to fight, wanting to stay out of the war is a lot of horse dung. Americans traditionally love to fight. All real Americans love the sting of battle

Patton

- You're a thief and a liar.

- I only lied about being a thief, and I don't do that anymore.

- Steal?

- Lie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...