Gå til innhold

hjelp meg litt med og få dama mi tilbake


Anbefalte innlegg

Hvis hun virker mer overlegen mot deg og slikt, vil jeg mene at hun på en måte utnytter deg.

Hun elsker deg sikkert veldig mye, men fryder seg over å ha deg tullet rundt lillefingeren (aka trøndertrikset).

 

Altså, er du villig til å ta sjanser gjør du det samme, "later" som om du har kommet over henne, kanskje funnet deg en ny.

Vil hun nok komme krypende tilbake til deg med blomster..

 

Funket for meg... ;)

 

Men tar du dette steget må du jo selvsagt være klar over at det kan gå feil, å da vil du sikkert angre, men "den som intet våger, intet vinner".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

right....!

 

takk for alt støten da folkens...!

 

hu har dumpet meg nå.... grunnen til det var at hu fant seg en annen da vi var sammen di 2 siste ukene...

 

hu sier også at hu er glad for at hu dumpet meg....

men jge tror faktisk at hu bryr seg om meg!for da hadde hu ikke gjort meg sjalu eller brydd seg om hva jeg gjør liksom.

 

jeg vil ha hu tilbake i mine armer igjen.... men denne jenta har forandret seg på en negativ måte!

 

hu sier at hu liker det...

 

men faktisk så tror jeg ikke det!jeg tror faktisk at hu bryr seg litt om meg og sånt! for da jeg fortalte hu om en jente som prøvde og ha sex med meg og jeg ville ikke det.... ås sendte hu melding til hu jenta med en gang, og sa sånn... selv om det er slutt trenger du ikke og gå ned i buksa han fordet..

Lenke til kommentar
hu har dumpet meg nå.... grunnen til det var at hu fant seg en annen da vi var sammen di 2 siste ukene...

 

La nå denne drittjenta gå...

 

jeg vil ha hu tilbake i mine armer igjen.... men denne jenta har forandret seg på en negativ måte!

 

IKKE GJØR DET! Når den nye "prinsen" snart blir lei av henne, så ikke ta henne tilbake! Da blir du bare en mellomstasjon til hun finner nestemann...

Lenke til kommentar
Trøndertrikset? forklar!

Når du drar på fest, finner ei jente, vær "utidi" altså vær stygg i praten, vær mer overlegen og slik..

Tilslutt står du der, og blir "forgudet" av jenta..

 

Vet ikke hvorfor det er slik, men det fungerer for meg.

Det er sikkert for at pene jenter er vant til å få det de vil uten problemer:\..

Lenke til kommentar
right....!

 

takk for alt støten da folkens...!

 

hu har dumpet meg nå.... grunnen til det var at hu fant seg en annen da vi var sammen di 2 siste ukene...

 

hu sier også at hu er glad for at hu dumpet meg....

men jge tror faktisk at hu bryr seg om meg!for da hadde hu ikke gjort meg sjalu eller brydd seg om hva jeg gjør liksom.

 

jeg vil ha hu tilbake i mine armer igjen.... men denne jenta har forandret seg på en negativ måte!

 

hu sier at hu liker det...

 

men faktisk så tror jeg ikke det!jeg tror faktisk at hu bryr seg litt om meg og sånt! for da jeg fortalte hu om en jente som prøvde og ha sex med meg og jeg ville ikke det.... ås sendte hu melding til hu jenta med en gang, og sa sånn... selv om det er slutt trenger du ikke og gå ned i buksa han fordet..

IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE Oppsøk henne igjen!

 

Det må være et ondt manipulativt menneske, gå gjerne videre, men vent å se...

Lenke til kommentar

kjønner meg ikke helt på hu akuratt....!

 

hu prøver og gjøre meg sjalu med den nye " prinsen " sin.

 

hu sier at han har kjøpt nokia 6600, jean paul jakke, puma sko, og bukse!

 

kjønner ikke hva vitsen med og si det til meg er....!

men har tenkt og være med på leken hennes litt til! ¨

 

selv om jeg fortsatt ikke har kommet meg over hu helt enda og har følelser for hu!

så blir jeg med på leken...!

 

skal gjøre at hu kan tro at jeg tar henne tilbake uansett hva! og den dagen hu kommer tilbake så sier jeg " beklagger jenta mi, men jeg har kommet meg videre i livet " så kjønner hu ialefall hva elske betyr og ikek betyr...!

 

hu har forandret seg så mye at det ikke går ann! traff hu i går for og få tilbake nøkklene mine... der stod hu og slang så masse dritt til meg og gjorde meg sjalu osv... måte jo bare bite tennene sammen og høre på! prøvde og gå, men hu sa " stå her til jeg er ferdig ". måte bare gjøre det.... skule ønske at jeg kune skrike høyt ut " din hore...jeg vil ikke ha deg! så ikke plag meg mer " men siden jeg har følelser for hu enda så klarer jeg ikke og slenge noe form for dritt til den jenta...

Lenke til kommentar
Enig her åss..

Utro dame, som holder på med noen samtidig som du er sammen med hun! Argh! :thumbdown:

 

Blir rett og slett sint, når hun atpåtil blander seg inni i ditt liv!

 

Må bare si; shit happens, move on :thumbup:

hva mener du?? gå videre, men vent og se???

Lenke til kommentar
Enig her åss..

Utro dame, som holder på med noen samtidig som du er sammen med hun! Argh! :thumbdown:

 

Blir rett og slett sint, når hun atpåtil blander seg inni i ditt liv!

 

Må bare si; shit happens, move on :thumbup:

du som er på bilde med røde briller. er du vietnameser???

Lenke til kommentar
Trøndertrikset? forklar!

Når du drar på fest, finner ei jente, vær "utidi" altså vær stygg i praten, vær mer overlegen og slik..

Tilslutt står du der, og blir "forgudet" av jenta..

 

Vet ikke hvorfor det er slik, men det fungerer for meg.

Det er sikkert for at pene jenter er vant til å få det de vil uten problemer:\..

Når jeg tenker meg om så var det akkurat sånn jeg ble sammen med madammen :) morro

 

 

Ontopic:

Ikke la det gå innpå deg at hu prøver å gjøre deg sjalu.. Prøv å glem hele dama og som sagt kom deg videre og heng sammen med kamerater på byen.. Da ser du fort at hun ikke er verdt å tenke mer på sånn hun oppfører seg..

Lenke til kommentar
hu prøver og gjøre meg sjalu med den nye " prinsen " sin.

 

hu sier at han har kjøpt nokia 6600, jean paul jakke, puma sko, og bukse!

 

kjønner ikke hva vitsen med og si det til meg er....!

men har tenkt og være med på leken hennes litt til! ¨

 

selv om jeg fortsatt ikke har kommet meg over hu helt enda og har følelser for hu!

så blir jeg med på leken...!

Det er helt klart at ho prøver å gjøre deg mest mulig sjalu. Neste gang du skulle kunne klare å møte henne, så sier du at du har fått deg dame eller noe, som er 10 ganger penere, og 100 ganger så snill!

 

Bare drit i ho, ikke bry deg, selv om du skulle ha følelser for ho. Vær mann!

Lenke til kommentar
hu prøver og gjøre meg sjalu med den nye " prinsen " sin.

 

hu sier at han har kjøpt nokia 6600, jean paul jakke, puma sko, og bukse!

 

kjønner ikke hva vitsen med og si det til meg er....!

men har tenkt og være med på leken hennes litt til! ¨

 

selv om jeg fortsatt ikke har kommet meg over hu helt enda og har følelser for hu!

så blir jeg med på leken...!

Det er helt klart at ho prøver å gjøre deg mest mulig sjalu. Neste gang du skulle kunne klare å møte henne, så sier du at du har fått deg dame eller noe, som er 10 ganger penere, og 100 ganger så snill!

 

Bare drit i ho, ikke bry deg, selv om du skulle ha følelser for ho. Vær mann!

yupp....! skal prøve på det! men akuratt det med at jeg har funnet meg dame og sånt....vet jeg ikke helt! hu finner ut av ting om meg ganske fort.... noen andre ideer... som gjør hu sjalu da???

Lenke til kommentar
Hvorfor egentlig bruke energi på henne? Gjør heller noe konstruktivt for deg selv istedenfor å prøve å gjøre henne sjalu.

gjøre hu sjalu???hvordan?? ikke så lett... hu er 16 og jeg 17 år. han nye prinsen er 20... rik familie, kjører en mercedes cab. tipper at den er 2000 eller 2001 modell.... vanskelig og gjøre hu sjalu ...

Lenke til kommentar
Hvorfor egentlig bruke energi på henne? Gjør heller noe konstruktivt for deg selv istedenfor å prøve å gjøre henne sjalu.

gjøre hu sjalu???hvordan?? ikke så lett... hu er 16 og jeg 17 år. han nye prinsen er 20... rik familie, kjører en mercedes cab. tipper at den er 2000 eller 2001 modell.... vanskelig og gjøre hu sjalu ...

Det var det du IKKE skulle gjøre. Glem henne, hun er ikke noe å ha

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...