Gå til innhold

hjelp meg litt med og få dama mi tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er enig. Her er det dessverre på tide å spille litt hard to get :p På tide du flørter litt med noen andre. Hvis hun vet at du liker henne og at hun kan komme unna med nesten hva som helst blir det lett kjedelig. Jenter, som gutter, liker ofte å ha noe å bryne seg litt på. Skal ikke være for enkelt. Jeg er jo en godt voksen person som har vært i gjennom endel i mitt liv, blant annet ett veldig langt og stort sett veldig godt forhold. Det begynte mye som det du beskriver, men det løsnet ikke før jeg selv fikk dame. Da våknet hun ;)

 

Aller viktigst er det at du ikke lar noen trakke på følelsene dine. Ett forhold bør inneholde gjensidig respekt og forståelse.

Lenke til kommentar

okk.... jeg kjønner...

 

men jeg har prøvd og fine meg en annen, men det gikk ikke så bra akuratt... jeg ser hu hele tiden når jeg er ute og dater med andre....

 

spile hard 2 gett... hvordan skal jeg gjøre det?

 

bare ikke bry meg om hu og prøve og flørte med andre jenter?

men jeg vil joh prøv og ha henne tilbake.... det skal funke denne gangen eller så er jeg dø for henne og hu dø for meg, hvis det skjer igjen.....

 

noen som vil komme med noen tips?

Lenke til kommentar

For meg, så virker det ikke som om denne jenta vet hva å elske noen er. Tror egentlig aldri hun har elsket deg heller. Måten hun var mot deg etter forholdet og at det gikk så fort for henne å finne seg en ny og fortelle ham at hun elsker han over alt, nei...

 

Når du spiller kostbar, gjør du minst mulig. Du sender IKKE sms til henne, du kontakter henne ikke. Men du trenger ikke å overse henne.

 

Jeg ville snakket ut med henne hvis dere skulle få god kontakt igjen. Så kan dere få et godt grunnlag til å evnt starte et nytt forhold. Ikke start rett på der dere var, da vil ingenting bli bevist. Begynn på nytt igjen. Ikke fortell hverandre at dere elsker hverandre før dere vet det denne gangen!! Ta deg god tid og lytt virkelig til følelsene dine denne gangen! Om hun forteller deg at hun elsker deg fortsatt, så ikke si det tilbake hvis du ikke er sikker på om hun elsker deg eller om du elsker henne.

 

Sett deg ned og tenk gjennom det dere hadde, gå inn i følelsene dine og spør deg selv, var dette ekte kjærlighet? elsket hun meg virkelig? elsket jeg henne? gjør jeg det fortsatt?

 

TA DET MED RO denne gangen. Ikke gå så fort frem.

 

Jeg ville ikke tatt henne tilbake da men... :roll:

 

Edit: La til noe her ;)

Endret av Gef
Lenke til kommentar
ikke overse henne... men lek kostbar???

 

hvis hu sender meg en melding. skal jeg svare tilbake da? og hvis hu ringer meg og spør om hu kan treffe meg, skal jeg bare ta opp og treffe henne da??

Hvis du treffer på henne på gata eller noe, så er det ikke vits å overse henne.

 

Sender hun deg en SMS, så svarer du tilbake, men ikke gi noen som helst tegn på at du fortsatt har følelser for henne, svar tilbake akkurat som om det skulle vært til en venn. Ikke gjør noe ekstra utav det.

 

Ringer hun deg og vil treffe deg, så gjør du det hvis du kan..kan du ikke, så sier du at du ikke kan. Ikke foreslå at dere kan møtes en annen dag, det er hun som skal foreslå det.

 

Det beste er vel bare å være seg selv med henne. Hadde du hvert meg, så ville jeg vist henne hvordan jeg har det inni meg. Jeg hadde ikke hoppet tilbake til det gammle og de gammle følelsene, la de bygge seg opp igjen på nytt.

Lenke til kommentar

Tror sitasjonen her er at vedkommende er forelska i en ondskapsfull bitch...

Det er slik det er med forelskelse, fornuften fordufter for å si det sånn..

Du må inse at hun utnytter deg grovt.

Du kan jo ignorere henne 100% i 2-3veker, viss hun enda ikke har gitt seg så kanskje hun faktisk føler noe for deg.... men det tviler eg på..

Shit happens... bare kom deg videre...

Lenke til kommentar
okk.... jeg kjønner...

 

men jeg har prøvd og fine meg en annen, men det gikk ikke så bra akuratt... jeg ser hu hele tiden når jeg er ute og dater med andre....

 

spile hard 2 gett... hvordan skal jeg gjøre det?

 

bare ikke bry meg om hu og prøve og flørte med andre jenter?

men jeg vil joh prøv og ha henne tilbake.... det skal funke denne gangen eller så er jeg dø for henne og hu dø for meg, hvis det skjer igjen.....

 

noen som vil komme med noen tips?

Det er farlig å anta for mye om denne jenten. Bare en av oss kjenner henne, og vi skal ikke automatisk gå ut i fra at hun er slik som vi kanskje danner oss ett bilde av at hun er. Noen svar er litt for lettvint og kan gjøre litt for mye skade. For alt jeg vet er hun en snill jente som rett og slett er usikker eller forvirret. Hva vet jeg?

 

Hvis hun sender SMS ville jeg ventet lenge med å svare. Ikke svar med en gang, men vent noen timer, kanskje til og med en dag. Hvis hun spør om dere skal treffes, si at du er opptatt, men har hun tid om to dager f.eks? Vis at hun ikke bare kan vinke så er du der. Det er det jeg mener med play hard to get. Treffer du henne på gaten skal du selvsagt snakke med henne, men test henne litt. Ikke vis med hele deg at du er helt vill etter henne. Jeg vet hvor vanskelig dette er, men hvis du virkelig vil ha henne tilbake må du slutte å la henne bruke deg.

 

Du bør og tenke over at du kanskje ikke får henne tilbake. At det kanskje ikke var meningen at det skulle være dere to. Jeg vet at det virker usannsynlig, men det finnes nok helt sikkert noen andre for deg der ute.

Lenke til kommentar

jeg forstår...

 

har også tenkt nøye igjenom det her.... hu er egenltig ikke så bitch som dere tror...

hu er en snill og søt jente... men i det siste så har hu forandret seg sykt mye...

 

men nå så får jeg meldinger av henne at hu ikke liker han nye typen sin... hu er bare " keen " på han, men har ikke noen følelser for han nesten...hu sier at hu elske meg og at hu angrer på at hu gjorde det slutt, men det er for seint sier henne... lurer på hva hu mener for seint betyr for henne....

 

noen som vet hva hu mener med for seint??? jeg har vist henne at jeg vil på en måte ha henne tilbake....

Lenke til kommentar

Det er for sent for henne, og for sent for dere. Hun har fått smaken på en annen, opplevd hva det er å være "keen" på noen. Så nå leter hun vel etter en hun er like "keen" på og som hun samtidig kan elske... nå vil hun ha både i pose og sekk, og det kan hverken du eller han andre gi henne...

 

Men helt ærlig så burde du være enig at det er for sent da, at hun ødela det, at det aldri vil bli det samme, og at hun aldri vil bli den samme igjen... Ta med deg erfaringene videre i livet, og nyt sommeren og jentene den har å by på.

 

God ferie!

Lenke til kommentar
Det er for sent for henne, og for sent for dere. Hun har fått smaken på en annen, opplevd hva det er å være "keen" på noen. Så nå leter hun vel etter en hun er like "keen" på og som hun samtidig kan elske... nå vil hun ha både i pose og sekk, og det kan hverken du eller han andre gi henne...

 

Men helt ærlig så burde du være enig at det er for sent da, at hun ødela det, at det aldri vil bli det samme, og at hun aldri vil bli den samme igjen... Ta med deg erfaringene videre i livet, og nyt sommeren og jentene den har å by på.

 

God ferie!

takker...

 

men jeg mener at man lærer av sine feil...greit at hu har gjort en stor tabbe....og kan gjøre det godt igjen.... jeg er ikke den personen som gir folk kune en sjangse... hvis dere kjønner....

 

jeg mener at man skal prøve ut at ting og tang.... også skal man besteme seg for hva man liker.. noen enig i det eller?

Lenke til kommentar

og du liker dette? Jeg mener, nå har du testet ut ei jente som er utro og som sier rett ut at hun ikke er keen på deg, men allikevel elsker deg. Du fortjener faktisk ei jente som møter deg, og vil være sammen med deg og bare deg. Som ikke blir keen på andre, og som virkelig er forelsket i deg. Man går ikke rundt og forelsker seg i andre om man virkelig elsker noen, det mener iallfall jeg.

 

du mener jo faktisk at det er HUN som skal få lov å bestemme om dere er sammen eller ikke, og at HUN skal få lov å prøve hvordan det er å være sammen med andre, og bestemme seg for om de var bedre eller dårligere enn deg... det er da ikke sånn det fungerer.

 

hva med at DU skal lære av dine feil da? tror uansett ikke hun prøver å bli sammen med deg igjen, hun prøver bare å få deg til å fortelle henne hvor mye hun betyr for deg. Jenter i den alderen elsker å høre at alle guttene de kjenner er forelsket i seg, og gjør alt for at de fortsatt skal være det selv om hun har kjæreste og selv om hun ikke er det minste interessert i å bli sammen med dem. Egoistisk, ja, men sånn er det nå en gang.

Lenke til kommentar

Viktigste i et forhold er å ikke være loff. Å tørre å ha egne meninger og ikke backe ut når en diskuterer/krangler. Om en er altfor snill og gjør alt som kjæresten din sier så går hu rett og slett lei. Vedkommende får også maktfølelsen/føler seg kostbar og finner ut at du egentlig ikke er godt for noe annet enn sex og en og annen frokost på senga :p

 

Jatta :love:

Lenke til kommentar

tritran: Kødder du bare med oss? Du har vel ikke seriøst tenkt på å ta kontakt med henne igjen etter alt vi har pratet om i denne tråden? I så fall er det på tide å ta seg sammen og dumpe henne en gang for alle. Gjerne på en frekk måte også for å poengtere at grensa er nådd for lenge siden. Bare kutt henne skikkelig ut. Det har både du og henne godt av. Dere har godt av tid fra hverandre uansett om dere skulle finne på å bli sammen en gang senere. (og da mener jeg ikke neste uke, men kanskje neste år)

 

Read my lips: DUMP HENNE !!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...